Page 2 of 4
Posted: 09 Dec 2006 20:58
by Kamikazi
Det ække så mye varme i det, men du får de jo i forskjellig stl. Bare husk at om man skal skaffe seg det så finnes det også "moped typer" Dvs samme utseende, men ingen metall innenfor. Ergo. Bare plast, så resultatet ved en smell blir det samme som uten om ikke værre. Fett å få fingra klemt fast under cluch hendeln uten mulighet å få de ut igjenn. Må dra seg og sykkeln til sjukehus etter 5 fingre:P Har iallefall acerbis på streetfightern min og går "greit" å kjøre i motocross-hansker når det er rundt 0 grader ute, så litt skåner de faktisk=)
Bilde 1 viser vanlig barkbuster og den andre er en modd fra Ufo som funker gull i speik.

Posted: 09 Dec 2006 21:02
by Gixxerman
Mine funka ikke til stort av vindbeskyttelse

Posted: 09 Dec 2006 21:24
by Kamikazi
A) Slutt å røyk
eller
B) Skaff større/vinkle de så de står riktig:P
Posted: 09 Dec 2006 21:49
by Gixxerman
De har riktig vinkel. Trust me

Posted: 09 Dec 2006 21:56
by Kamikazi
Les alternativ A:p
Posted: 09 Dec 2006 22:05
by Gixxerman
Ser ingen røyk på bildet jeg

Posted: 09 Dec 2006 23:29
by Ragnhild
Har kjørt Triumph Bonneville endel på sommerføre. Og den er relativt lik Z650'n å kjøre. Og jeg ville gått for en BMW F650 på vinterføre, hadde det ikke vært for at jeg får tre Z650 for en prisen på en brukt Bimmer
Og nei Gixx, de Barkbusterne dine er kanskje stilt etter boka, men ikke om jeg tror de har noen særlig funksjon slik de står. Men du har jo gått over til sommersykkel, så det blir jo det samme

Posted: 09 Dec 2006 23:54
by Gixxerman
Funksjon ? Her snakker vi looks

Kall det gjerne speilknusere eller hva pokker, de har ingen spesiell funksjon. Bare utseende

Posted: 10 Dec 2006 00:05
by Ragnhild
Trodde det var det du var ute etter? Posøreffekten?

Posted: 10 Dec 2006 00:12
by Desmo
Ragnhild wrote:Trodde det var det du var ute etter? Posøreffekten?

I'm not
worthy! :smt044
Posted: 10 Dec 2006 00:55
by Den Røde Fare
Kan jeg bare få si noe?
Med 190 cm og 100 kg, vil en standard Sportster fort se liten ut. Ville heller gått for en big twin i en eller annen variant, de er det litt mer herrestr på
Når det er sagt, så pleier det å være mye chrom og bling på en Harley-om man da ikke går for en Nighttrain, Nightrod e.l.
Vinterkjøring og chrom går neppe så godt sammen, om man da ikke sauser inn hele biken med diesel eller noe før saltebilen kommer....
MC-budene her i byen kjørte XL og Transalp hele året. Ikke alle gadd kjøpe piggdekk heller. Senere kom Dominatorene og BMW F-650. Men utseendemessig kan jo ikke disse sammenlignes med en Harley
(også har de ikke like mye kule klær med logo på, hehe)
Posted: 10 Dec 2006 01:24
by Ragnhild
Desmo wrote:Ragnhild wrote:Trodde det var det du var ute etter? Posøreffekten?

I'm not
worthy! :smt044
Du har da effekt nok på Duc'en

DU trenger da ikke mer effekt
Verre med de som må skifte sykkel opptil flere ganger i sesongen...
Røde Fare. Langt på vei enig med deg. 1.90 på en liten sykkel blir lett litt "rart"

Posted: 10 Dec 2006 01:27
by Jalmar
På sykkelen skal storfolk kjennes, sies det jo...

Posted: 10 Dec 2006 01:38
by Desmo
Ragnhild wrote:Desmo wrote:Ragnhild wrote:Trodde det var det du var ute etter? Posøreffekten?

I'm not
worthy! :smt044
Du har da effekt nok på Duc'en

DU trenger da ikke mer effekt
Verre med de som må skifte sykkel opptil flere ganger i sesongen...
Du rakk å skrive før meg...... Det er vel den berømmelige "flerbruks-veska"?
Posted: 10 Dec 2006 01:45
by Ragnhild
Desmo, Hender at jeg glimter til
