Page 2 of 2

Posted: 06 Jul 2005 01:25
by ChristR
Trulso wrote:ok takkerm men sist, hva er ventilen :? sorry assa men kan 0 om mekk osv...
Det er et blad som regulerer eksosåpningen.

Posted: 06 Jul 2005 12:23
by MuV
Trulso wrote:ok takkerm men sist, hva er ventilen :? sorry assa men kan 0 om mekk osv...
Image
Der er eksosventilen, men hos deg er det bare en enkel plate forran. Den er festet med to skruer på endene, og så kan du se en skrue i midten også. Den skuen fester bladet til plata.

Om du vil fjærne plomba uten å sette i en dynamisk eksosventil, skrur du opp de to skruene på endene, og drar plomba ut. Deretter må du skru opp skruen i midten, som fester bladet til plata. Når du har skrudd av plata, fester du skruen i midten med en mutter på baksiden, og skrur på igjen plata.

Kanskje litt dårlig forklart, men håper du forstår :)

Posted: 11 Jul 2005 02:30
by Trulso
sattte inn plomba igjen, merket ikke noe forskjell i vert fall ikke med den site i potta igjen, og ¨på den farten jeg kjørte..

Posted: 11 Jul 2005 09:52
by Tore^NSR
er ikke eksosventilen på Nsr en seperat boks som det går 2 vaiere til?

Posted: 11 Jul 2005 13:27
by ChristR
Trulso wrote:sattte inn plomba igjen, merket ikke noe forskjell i vert fall ikke med den site i potta igjen, og ¨på den farten jeg kjørte..
Seff merker du ikke det når du har plombert potte :lol:

Posted: 11 Jul 2005 14:13
by Trulso
må være lov til og håpe:P dessuten, prøver egentlig bare og lære meg hvor ting og tang er. leter desspertat etter en billig brukt trimpotte :?

Posted: 12 Jul 2005 23:12
by MuV
ChristR wrote:
Trulso wrote:sattte inn plomba igjen, merket ikke noe forskjell i vert fall ikke med den site i potta igjen, og ¨på den farten jeg kjørte..
Seff merker du ikke det når du har plombert potte :lol:
Jeg merka forskjell da men... :P

Posted: 13 Jul 2005 14:17
by Trulso
d kan ikke ha vert på lav hatighet :P mellom 0-60 jeg prøvde..

Posted: 16 Jul 2005 15:35
by MuV
Har ikke noe med hastighet å gjøre, har med turtall å gjøre. Var ikke noe særlig over 60 jeg heller.