Page 2 of 2
Posted: 06 Jul 2005 01:25
by ChristR
Trulso wrote:ok takkerm men sist, hva er ventilen

sorry assa men kan 0 om mekk osv...
Det er et blad som regulerer eksosåpningen.
Posted: 06 Jul 2005 12:23
by MuV
Trulso wrote:ok takkerm men sist, hva er ventilen

sorry assa men kan 0 om mekk osv...

Der er eksosventilen, men hos deg er det bare en enkel plate forran. Den er festet med to skruer på endene, og så kan du se en skrue i midten også. Den skuen fester bladet til plata.
Om du vil fjærne plomba uten å sette i en dynamisk eksosventil, skrur du opp de to skruene på endene, og drar plomba ut. Deretter må du skru opp skruen i midten, som fester bladet til plata. Når du har skrudd av plata, fester du skruen i midten med en mutter på baksiden, og skrur på igjen plata.
Kanskje litt dårlig forklart, men håper du forstår

Posted: 11 Jul 2005 02:30
by Trulso
sattte inn plomba igjen, merket ikke noe forskjell i vert fall ikke med den site i potta igjen, og ¨på den farten jeg kjørte..
Posted: 11 Jul 2005 09:52
by Tore^NSR
er ikke eksosventilen på Nsr en seperat boks som det går 2 vaiere til?
Posted: 11 Jul 2005 13:27
by ChristR
Trulso wrote:sattte inn plomba igjen, merket ikke noe forskjell i vert fall ikke med den site i potta igjen, og ¨på den farten jeg kjørte..
Seff merker du ikke det når du har plombert potte

Posted: 11 Jul 2005 14:13
by Trulso
må være lov til og håpe:P dessuten, prøver egentlig bare og lære meg hvor ting og tang er. leter desspertat etter en billig brukt trimpotte

Posted: 12 Jul 2005 23:12
by MuV
ChristR wrote:Trulso wrote:sattte inn plomba igjen, merket ikke noe forskjell i vert fall ikke med den site i potta igjen, og ¨på den farten jeg kjørte..
Seff merker du ikke det når du har plombert potte

Jeg merka forskjell da men...

Posted: 13 Jul 2005 14:17
by Trulso
d kan ikke ha vert på lav hatighet

mellom 0-60 jeg prøvde..
Posted: 16 Jul 2005 15:35
by MuV
Har ikke noe med hastighet å gjøre, har med turtall å gjøre. Var ikke noe særlig over 60 jeg heller.