Page 1 of 2

Trimming av min nsr

Posted: 31 Oct 2006 22:00
by Simen H
Hva kan jeg gjøre for å få mest mulig effekt ut av nsren min? jeg kan vel gjøre mer enn å sette på effektanlegg??

Hva er det kjappeste man kan kjøre med full trim?
Og hvor fort går den på 0-100 km/t?

Takker for svar!!!! :D

Re: Trimming av min nsr

Posted: 31 Oct 2006 22:50
by Pille
simen h wrote:Hva kan jeg gjøre for å få mest mulig effekt ut av nsren min? jeg kan vel gjøre mer enn å sette på effektanlegg??

Hva er det kjappeste man kan kjøre med full trim?
Og hvor fort går den på 0-100 km/t?

Takker for svar!!!! :D
FP CDI, FP eksosventilstyring, FP potte, powerfilter, dreving, trimveiv, trimsylinder, dyse opp, trimclutch, større gasser osv osv..mange trimalternativer til nsr
vil tro at du kan få en nsr opp i 170 iaffall med FULL blodtrimm..kanskje mere og? 0-100 vet jeg ikke, kjenner ingen som har nsr så :P

Posted: 01 Nov 2006 08:49
by Mantis
skal være mulig og passere 200km/t med 160cc sylinder og fullt oppsett.

(160cc sylinder går bedre en 180cc) :D

Posted: 01 Nov 2006 14:32
by NeoN
Kjøp gianelli annlegget jeg har liggende;), Potta er lakkert svart forresten=)

Posted: 03 Nov 2006 19:05
by Bewee
mathiazz wrote:skal være mulig og passere 200km/t med 160cc sylinder og fullt oppsett.

(160cc sylinder går bedre en 180cc) :D
Har du noen gang sett fp 180 vs fp 154? Eller hvilke erfaringer har du som kjører i 120 km/t :P .
Har bare sett tullete argumenter "all over", har lyst til og se en skikkelig duell :D :P Hvor mange hk hver av dem gir og hvor fort det går:D

Posted: 04 Nov 2006 21:20
by ErlingSG
Jeg vil tro dette er de beste delene :) Har hørt folk si at 180cc sylinderen er mer risting en hestekrefter, men det har jeg ikke personlig erfaring med.. Et alternativ til ny eksosventilstyring er å koble fra servoen og ha bladet åpent hele tiden, men dette taper du ganske mye bunndrag på også!
180cc-sylinder, Malossi.
154cc-sylinder, Polini.
Jolly-Moto effektanlegg.
Lim Lomas effektanlegg.
Gianelli effektanlegg.
Arrow effektanlegg.
37mm Flatslide-forgasser, Dellorto. (Må ha innsug fra NSR 250 eller lage selv!)
FP-cdi.
FP-eksosventilstyring.

Håper dette hjalp :)

Erling

Posted: 04 Nov 2006 21:36
by Tore^NSR
Har hørt at innsug fra Honda Cr125 passer også :-k

Posted: 04 Nov 2006 21:43
by ErlingSG
hmm... Det hadde jo vært flott
Er ikke så lett å oppdrive nsr250-innsug! :-k
*Så mye trim! Så lite penger :( *

EDIT: Koppervik? I nærheten av Herøy??

Posted: 05 Nov 2006 11:15
by Tore^NSR
Hmmm...Det vet jeg ikke :lol:

Posted: 05 Nov 2006 12:24
by ErlingSG
Koparvik på Karmøy mente jeg... Bor ikke så langt herfra da :) Har ikke sett noen med samme kåpefarge som min her i området!
Noen som selger fp-cdi eller fp-eksosventilstyring?

Posted: 05 Nov 2006 14:07
by Tore^NSR
Sunnmøre er vell ikke så nærme? :?

Posted: 05 Nov 2006 17:54
by ErlingSG
Tenkte på Kopparnes :lol:

Posted: 09 Nov 2006 09:21
by _Adler_
Leser på nettet nå at det finnes 190 cc trimsylinder til NSR?!

EDIT: Jo, Athena.

http://www.nmcf.net/viewtopic.php?t=621 ... 7579c9a5fe

Noen som har erfaring?

Re: Trimming av min nsr

Posted: 24 Jan 2007 15:42
by NSR
Pille wrote:
simen h wrote:Hva kan jeg gjøre for å få mest mulig effekt ut av nsren min? jeg kan vel gjøre mer enn å sette på effektanlegg??

Hva er det kjappeste man kan kjøre med full trim?
Og hvor fort går den på 0-100 km/t?

Takker for svar!!!! :D
FP CDI, FP eksosventilstyring, FP potte, powerfilter, dreving, trimveiv, trimsylinder, dyse opp, trimclutch, større gasser osv osv..mange trimalternativer til nsr
vil tro at du kan få en nsr opp i 170 iaffall med FULL blodtrimm..kanskje mere og? 0-100 vet jeg ikke, kjenner ingen som har nsr så :P




en honda nsr gjør 160-170 km/t med et gianelli eller et malossi effektanlegg...det gjør i alle fall min 8) en kompis a mg hadde satt på 160 sylinder og effektanlegg, den gjorde 1805 km/t :P hehe.....

Posted: 24 Jan 2007 19:21
by gsxr-(r)
jøss.det var fort :roll: