Page 1 of 2
Trimming av min nsr
Posted: 31 Oct 2006 22:00
by Simen H
Hva kan jeg gjøre for å få mest mulig effekt ut av nsren min? jeg kan vel gjøre mer enn å sette på effektanlegg??
Hva er det kjappeste man kan kjøre med full trim?
Og hvor fort går den på 0-100 km/t?
Takker for svar!!!!

Re: Trimming av min nsr
Posted: 31 Oct 2006 22:50
by Pille
simen h wrote:Hva kan jeg gjøre for å få mest mulig effekt ut av nsren min? jeg kan vel gjøre mer enn å sette på effektanlegg??
Hva er det kjappeste man kan kjøre med full trim?
Og hvor fort går den på 0-100 km/t?
Takker for svar!!!!

FP CDI, FP eksosventilstyring, FP potte, powerfilter, dreving, trimveiv, trimsylinder, dyse opp, trimclutch, større gasser osv osv..mange trimalternativer til nsr
vil tro at du kan få en nsr opp i 170 iaffall med FULL blodtrimm..kanskje mere og? 0-100 vet jeg ikke, kjenner ingen som har nsr så

Posted: 01 Nov 2006 08:49
by Mantis
skal være mulig og passere 200km/t med 160cc sylinder og fullt oppsett.
(160cc sylinder går bedre en 180cc)

Posted: 01 Nov 2006 14:32
by NeoN
Kjøp gianelli annlegget jeg har liggende;), Potta er lakkert svart forresten=)
Posted: 03 Nov 2006 19:05
by Bewee
mathiazz wrote:skal være mulig og passere 200km/t med 160cc sylinder og fullt oppsett.
(160cc sylinder går bedre en 180cc)

Har du noen gang sett fp 180 vs fp 154? Eller hvilke erfaringer har du som kjører i 120 km/t

.
Har bare sett tullete argumenter "all over", har lyst til og se en skikkelig duell

Hvor mange hk hver av dem gir og hvor fort det går:D
Posted: 04 Nov 2006 21:20
by ErlingSG
Jeg vil tro dette er de beste delene

Har hørt folk si at 180cc sylinderen er mer risting en hestekrefter, men det har jeg ikke personlig erfaring med.. Et alternativ til ny eksosventilstyring er å koble fra servoen og ha bladet åpent hele tiden, men dette taper du ganske mye bunndrag på også!
180cc-sylinder, Malossi.
154cc-sylinder, Polini.
Jolly-Moto effektanlegg.
Lim Lomas effektanlegg.
Gianelli effektanlegg.
Arrow effektanlegg.
37mm Flatslide-forgasser, Dellorto. (Må ha innsug fra NSR 250 eller lage selv!)
FP-cdi.
FP-eksosventilstyring.
Håper dette hjalp
Erling
Posted: 04 Nov 2006 21:36
by Tore^NSR
Har hørt at innsug fra Honda Cr125 passer også

Posted: 04 Nov 2006 21:43
by ErlingSG
hmm... Det hadde jo vært flott
Er ikke så lett å oppdrive nsr250-innsug!
*Så mye trim! Så lite penger

*
EDIT: Koppervik? I nærheten av Herøy??
Posted: 05 Nov 2006 11:15
by Tore^NSR
Hmmm...Det vet jeg ikke

Posted: 05 Nov 2006 12:24
by ErlingSG
Koparvik på Karmøy mente jeg... Bor ikke så langt herfra da

Har ikke sett noen med samme kåpefarge som min her i området!
Noen som selger fp-cdi eller fp-eksosventilstyring?
Posted: 05 Nov 2006 14:07
by Tore^NSR
Sunnmøre er vell ikke så nærme?

Posted: 05 Nov 2006 17:54
by ErlingSG
Tenkte på Kopparnes

Posted: 09 Nov 2006 09:21
by _Adler_
Leser på nettet nå at det finnes 190 cc trimsylinder til NSR?!
EDIT: Jo, Athena.
http://www.nmcf.net/viewtopic.php?t=621 ... 7579c9a5fe
Noen som har erfaring?
Re: Trimming av min nsr
Posted: 24 Jan 2007 15:42
by NSR
Pille wrote:simen h wrote:Hva kan jeg gjøre for å få mest mulig effekt ut av nsren min? jeg kan vel gjøre mer enn å sette på effektanlegg??
Hva er det kjappeste man kan kjøre med full trim?
Og hvor fort går den på 0-100 km/t?
Takker for svar!!!!

FP CDI, FP eksosventilstyring, FP potte, powerfilter, dreving, trimveiv, trimsylinder, dyse opp, trimclutch, større gasser osv osv..mange trimalternativer til nsr
vil tro at du kan få en nsr opp i 170 iaffall med FULL blodtrimm..kanskje mere og? 0-100 vet jeg ikke, kjenner ingen som har nsr så

en honda nsr gjør 160-170 km/t med et gianelli eller et malossi effektanlegg...det gjør i alle fall min

en kompis a mg hadde satt på 160 sylinder og effektanlegg, den gjorde 1805 km/t

hehe.....
Posted: 24 Jan 2007 19:21
by gsxr-(r)
jøss.det var fort
