£€O wrote:Doffen: hva er det absolutte du har tatt i benk a? + beinpress..
etter at gsx-r(r) begynte å trene ordentlig tror jeg han godt kunne ligge 80kg og ta 10X10 reps... tror han maks kunne tatt 95kg.......
absolutte jeg har tatt er 85. Men derimot veier jeg bare 70 Tar ikke benpress, synes det eren skikkelig jallaøvelse. Men kjører knebøy 4*4 på 80 + 1*16 på 60. Har aldri makset i knebøy, men klarer 100 iallefall.
10*10 på 80? da burde han tatt MYE mer enn 95 i maks
lukter farlig skryt om en 15 åring uten lapp og sykkel her...
Er 16 uten lapp jeg da og har vel snart ikke sykkel heller
£€O wrote:Doffen: hva er det absolutte du har tatt i benk a? + beinpress..
etter at gsx-r(r) begynte å trene ordentlig tror jeg han godt kunne ligge 80kg og ta 10X10 reps... tror han maks kunne tatt 95kg.......
absolutte jeg har tatt er 85. Men derimot veier jeg bare 70 Tar ikke benpress, synes det eren skikkelig jallaøvelse. Men kjører knebøy 4*4 på 80 + 1*16 på 60. Har aldri makset i knebøy, men klarer 100 iallefall.
10*10 på 80? da burde han tatt MYE mer enn 95 i maks
lukter farlig skryt om en 15 åring uten lapp og sykkel her...
jeg og leo trener sammen hver dag etter skolen.2-3 timer etter og så middag, senere et par timer til..trener på Nautilus. Betalt for ett år av gangen. går fint med lekser det.
En styrkeøkt skal maks være på 1t... tror du vil lære masse av å ta deg en kveld og to å lese litt.. sier det ikke for å være frekk, men for at du skal få mer ut av treningen. Du vet at musklene brytes ned når du trener, og bygges opp når du hviler?? Er VELDIG viktig med nok hvile!! Du bør, som jeg har nevnt tidligere, få noen til å sette opp et treningsprogram til deg. Om en trener flere dager i uken, så bør du selvsagt ikke trene alle muskelgruppene hver dag...
Les og lær
Når du trener 5timer hver dag, så sliter du deg bare ut...
Hva er vitsen med å trene når ikke musklene får bygd seg opp? Når du trener hver dag, strekker du bare ut muskelene igjen...
Unødvendig....
Hvis du trener konisjon 5timer om dagen er det noe annet, men hvem gidder det?
LOL for et innlegg... eller kan jeg kalle det spam?, la oss gå ontopic igjen skal hente bestiligen i dag da jeg får penger som mamma skylder meg
nice. Men bestilte du deg ribose? totalt bortkastet. Kroppen har ikke reseptorer som tar opp ribosen. Sier ikke at ribose i seg selv ikke fungerer, men du klarer ikke å ta det opp. Det eneste du får ut av d-ribose er en psykisk effekt eller evt. andre stoffer som er oppi.