Online ADSL, Noen som har fått skrudd opp farta?
- haavard.ha
ja men echo linja til nextgentel holder skjeldent 8 mega... Itavisens sine tester viser vel at den ligger gjennomsnittlig på ca 5mbit...haavard.ha wrote:Ahh.. har alltid lurt på hvordan den utregningsmetoden var.
Takk gixxerman og TDK.![]()
Så den echo-linja di gixxerman skal gi en maks teoretisk nedlastingshastighet på 1000 kb/s?SYKT..
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
- haavard.ha
Det var jo litt kjipt da...TDK wrote:ja men echo linja til nextgentel holder skjeldent 8 mega... Itavisens sine tester viser vel at den ligger gjennomsnittlig på ca 5mbit...haavard.ha wrote:Ahh.. har alltid lurt på hvordan den utregningsmetoden var.
Så den echo-linja di gixxerman skal gi en maks teoretisk nedlastingshastighet på 1000 kb/s?SYKT..

Denne linja går sikkert godt.Nextgentel wrote:Echo 2+ (25 000/1 500 Kbps)

2001 Aprilia RS 125
Nei, 1000KB/shaavard.ha wrote:Ahh.. har alltid lurt på hvordan den utregningsmetoden var.

... og om du hadde lest så hadde du lest at jeg har 3Mbit da jeg ikke kan få mer.

Last edited by Gixxerman on 09 Jun 2005 09:23, edited 1 time in total.
Jeg surrer også tett med de pokkers små og store bokstavene...Gixxerman wrote:Nei, 1000KB/shaavard.ha wrote:Ahh.. har alltid lurt på hvordan den utregningsmetoden var.
Kb = Kilobits - KB = KiloByte
... og om du hadde lest så hadde du lest at jeg har 3Mbit da jeg ikke kan få mer.![]()

Aprilia RS 125 FP
-
Den er helt stø, men hvis du er sikker på at du ikke brukte internett linja til noe annet akkurat da er det kanskje noe galt. Hva slags linje har du?Æ'ndalitten wrote:Blir ikke mobba hvis jeg sier at jeg ble målt til 708 på det meste? :oops:
Men er den testen helt stø? Den målte meg til tre forskjellige hastigheter, 624, 506 og 708....
Aprilia RS 125 FP
Enda mer enn det de annonserte for en måneds tid siden?Hawken wrote:Jess, men visste du at Nextgentel har satt opp hastigheten enda mer?haavard.ha wrote:Stemmer det. Har du og det eller?Hawken wrote: Haavard.ha, har du Nextgentel?
Aprilia RS 125 FP
Naah... haavard sa han hadde 1450 linja til NGT, den har jo blitt oppgradert til 2000TDK wrote:Enda mer enn det de annonserte for en måneds tid siden?Hawken wrote:Jess, men visste du at Nextgentel har satt opp hastigheten enda mer?haavard.ha wrote: Stemmer det. Har du og det eller?

Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
-
Telenors basic..TDK wrote:Den er helt stø, men hvis du er sikker på at du ikke brukte internett linja til noe annet akkurat da er det kanskje noe galt. Hva slags linje har du?Æ'ndalitten wrote:Blir ikke mobba hvis jeg sier at jeg ble målt til 708 på det meste? :oops:
Men er den testen helt stø? Den målte meg til tre forskjellige hastigheter, 624, 506 og 708....
Internett var det eneste som stod på da jeg kjørte testen; kun den siden..

hmm, litt rart... Menmen, sikkert bare litt ugjevn overføring...Æ'ndalitten wrote:Telenors basic..TDK wrote:Den er helt stø, men hvis du er sikker på at du ikke brukte internett linja til noe annet akkurat da er det kanskje noe galt. Hva slags linje har du?Æ'ndalitten wrote:Blir ikke mobba hvis jeg sier at jeg ble målt til 708 på det meste? :oops:
Internett var det eneste som stod på da jeg kjørte testen; kun den siden..
Aprilia RS 125 FP
- haavard.ha
Kult! Følger ikke helt med på oppgraderingene til NGT...Hawken wrote:Naah... haavard sa han hadde 1450 linja til NGT, den har jo blitt oppgradert til 2000TDK wrote:Enda mer enn det de annonserte for en måneds tid siden?Hawken wrote: Jess, men visste du at Nextgentel har satt opp hastigheten enda mer?Bare det jeg skulle informere om. Men det er nok den opgraderingen de gjorde forrige måned ja.

2001 Aprilia RS 125