Hotmail innboks

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Får under 5 spam mail pr.dag, og det syntes jeg er veldig bra. Fornøyd så det holder :)
På den gamle mailen min får jeg nærmere 1000 spammail på én uke. Ja, du hørte riktig :P
Kosh

Post by Kosh »

Tror dere har navn som er for lette å gjette. Har flere kontoer på Gmail, en som er kvasianonym, en som er for mailinglister og andre steder jeg regner med å få spam fra, og en som bare er mine to norske fornavn, i tillegg til et par jeg egentlig ikke bruker. De med vanskelige navn får jeg aldri spam på. Det er bare 5-6 stykker som har samme to fornavn skrevet på samme måte som meg, og dermed klarer ikke spammerene å gjette seg til den. Med Opera 8s wand går det forresten utrolig raskt å sjekke å sjekke alle sammen, mens jeg bare kunne bruke Firefox var det mye mer stress med innlogging.

Kontonavn med et enkelt navn og siffer bak er det dårligste, siden spammerene da skjønner at det er en haug med andre folk som har samme navn, men med andre siffer. Dermed er det bare å prøve seg fram med ola1 til ola999. Det er mye lettere enn å tråle websider etter epostadresser. Dessuten kan de gjette seg til at om det er en på hotmail som heter ola, er det sikkert en ola@gmail.com også.

Ang. rot er jeg egentlig litt tilbøyelig til å være enig, men jeg synes det gjelder for alle webbaserte epostlesere. Liker mye bedre å poppe.
V4 fun
Hawken
MC: Ducati SS 750

Post by Hawken »

Hotmail er no dritt :?
Går ikke å sende eller motta mail hos meg enkelte ganger :roll:
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
ChristR

Post by ChristR »

Gixxerman wrote:Får under 5 spam mail pr.dag, og det syntes jeg er veldig bra. Fornøyd så det holder :)
På den gamle mailen min får jeg nærmere 1000 spammail på én uke. Ja, du hørte riktig :P
Får 1 spammail annenhverdag på hotmail ca...
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Trenger ikke lengre å få en invite for å få G-mail konto. Bare gjør slik :P
IGNiTiON

Post by IGNiTiON »

00000000
Last edited by IGNiTiON on 06 Sep 2008 01:05, edited 1 time in total.
bla
Kriz

Post by Kriz »

Jeg har 3 gmailer og en yahoo email, er ca 5gb tilsammen på dem :P
IGNiTiON

Post by IGNiTiON »

00000000
bla
Post Reply