Litt seint nå da. Den avgjørelsen ble tatt i vinter, og vi fikk beskjed i april...
Men siden har begynt du lobbyarbeidet i dag, kanskje du får MTV tilbake til neste gang de bytter programinnhold
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
at MTV forsvinner er årets gode nyhet det er jo knapt en musikk kanal lengre bare realety piss å R&B. det toppet seg da de kom med pimp my ride ...... hvilke nek har tv skjerm i baksete ryggen??!!! ser sikkert veldig lurt ut å sitte i en fluktstol å se 50cent bak bilen sin . å det er jo knapt noe rock å se på kanalen! å videoene er jo så sensurert at sangen er jo pipet ihjel. så på ozbornes en formiddag å da ble det lagt dyrelyder over stemmene når de bannet så jeg begynte å lure på om jeg hadde skiftet til animal planet nei få inn en musikk kanal som sender musikk 24/7 å har bredt spekter på hva de sender.
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
Men er det ingen som har fått med seg hvorfor da ? De fjerner MTV og legger inn en norsk musikkanal eller no. Husker ikke helt, men de fjerner MTV så slipper de selvsagt konkurransen. Smartness ja, men de blir nok hata av en del ungdom i en stund fremover hehe
Æ'ndalitten wrote:Det er jo seerne som bestemmer hva de vil se på. De som har kabel får i hvertfall stemme på de kanalene de vil ha. (utenom de faste som NRK, TV2 osv.)
Jeg fikk stemme på kanaler på UPC for en tid tilbake, men fikk jeg noe av det jeg ville ha? Nei.
De hadde lagt opp valget slik at vi kunne stemme på en ferdig pakke som de hadde valgt, eller vi kunne gå inn i listen og plukke de kanalene vi hadde lyst på.
Selfølgelig var det den ferdige pakken som ble resultatet av "valget".
Da fikk også jeg MTV, men jeg ser ikke på den.
Gixxerman wrote:Men er det ingen som har fått med seg hvorfor da ? De fjerner MTV og legger inn en norsk musikkanal eller no. Husker ikke helt, men de fjerner MTV så slipper de selvsagt konkurransen. Smartness ja, men de blir nok hata av en del ungdom i en stund fremover hehe
Grunnen til at MTV forsvinner når The Voice kommer er at kabel-selskapet ikke gidder å ha TO musikkkanaler.