London under angrep

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
NoName
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Shortybebeh wrote:Vi er i sjokk her hjemme..

Tenk om vi hadde tatt bryllupsreisen to uker senere... :? :? :?

Vi tok banen HVER dag forbi bl.a. Kings Cross.

Ja jeg tengte faktisk på deg i dag når jeg hørte nyheten. :roll:
Kriz

Post by Kriz »

Skrev da london jeg... også finnes det andre terror grupper som ikke er muslimske IRA ( Irish Republican Army )
Einar

Post by Einar »

Man kan ikke sammenligne IRA med det som skjer nå..... IRA kjempet for et fritt Irland etter å ha vært undertrykket av Storbrittania i gjennom århundrer... IRA representerer katolikkene men er egentlig ikke en religiøs organisasjon.... Jeg forsvarer ikke IRA men de kan ikke sammenlignes med Al Qaeda.....
Du trenger bare 1
Kriz

Post by Kriz »

Al qaida slåss vel for et frittland de og? for muslimer for et fritt midt østen uten okkupasjon fra usa osv
Æ'ndalitten

Post by Æ'ndalitten »

Min mening er at Al Quaida angriper en hel befolkning, mens IRA og de baskerne i Spania gir beskjed om at "nå kommer vi til å markere oss" på en eller anna måte. Al Quaida angriper når de har mulighet til å gjøre mest mulig skade og når det er minst forventet.

Og hvis en fra IRA blir tatt, vil han kjempe alt han kan for å komme fri, han vil bli forsøkt reddet av andre venner, slik at han kan kjempe kampen videre; mens en fra Al Quaida sannsynligvis vil ta selvmord for å få sine syv jomfruer i himmelriket.
mil0

Post by mil0 »

Æ'ndalitten wrote: Al Quaida angriper når de har mulighet til å gjøre mest mulig skade og når det er minst forventet.
Under G8 møtet var det egentlig forventet en form for angrep. Serlig under bryllupet i england tidligere.
Yamaha Neos -

X
Rieju RS2 Matrix 2003
Rieju RS2 Matrix 2005
Wright
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss

Post by Wright »

Dominator wrote:
TDK wrote:Idiotisk at noen har en slik ideologi som slike mennesker har... Disse folka skulle ha blitt skutt ved fødselen så de ikke hadde gjort noe faenskap! :x
Alle mennesker på jord fødes nakne og fordomsfrie. Problemene starter når foreldrene får hjernevasket ungene like mye som deres foreldre igjen osvosv. Av og til kan en lure på hvordan verden hadde sett ut uten religion.
reglion og penger er d som ligger bak all dritten i verden.
Kawasaki Zx750r Ninja.
Post Reply