Noen som kan si meg hva intercom ligger på? (tror det er det det heter, kommunikasjon på sykkel) hvilken av disse er å anbefale? http://www.mc-artikler.no/katalog.html
Takker for alle svar
Last edited by Scotch on 15 Jul 2005 13:17, edited 1 time in total.
Okey, en intercom kan ligge på alt mellom 1000 kroner og mange, mange tusen kroner. Kommer helt ann på hvilken kvalitet, brukervennlighet osv du er ute etter. Jeg har sett at den "Mouse" intercomen blir ført av mange leverandører, så den er sikkert grei
Vi arbeider med en E-handelsløsning, men ønsker du å bestille varer nå
så send oss bare en vanlig e-post til firmapost@mc-artikler.no med de aktuelle varenummere.
Ikke glem adresse og postnummer/sted.
Postverket vil også gjerne at du oppgir telefon på dagtid
så de kan kontakte deg når pakken kommer.
Kjøpte selv en AutoCom.. da har jeg mulighetene til Intercom, mp3 spilleren min og telefonen.. Den demper automatisk musiken når vi snakker og funker MEGET bra!, men.... det er vel av de dyreste variantene...
83' VF1100 Custom
2005 Xsara Picasso excl 1.6HDI
2008 Touran 2.0 TDI excl
1988 Chevy Blazer S10 4.3
Båt 1: 17 fot Daycruiser
Båt 2: 22 fot's Skibsplast S670 med V8 og DUOprop
U only live ones.... Use it!
Er ingen grunn til å være redd...
Hvis det går galt, så merker du det. Hvor galt det går merker du også.
It only hurts if you survive... And nobody has survived life yet....Do the math....
ta kontakt med høyden MC i moss, de har tråløst interkom til MC bruk. Dette settet skal tåle hastigheter godt over hundre. Noe de fleste interkommer ikke gjør. De fleste blir susete ved høye hastigheter (over 80)