R sykkel
R sykkel
Jeg har lest alle 'hvordan bike jeg skal kjøpe' trådene.
Men lurer fortsatt på hvordan bike jeg skal ha.
Rundt 25.000kr er budsjete tenker jeg.
Har set på Sachs XTC, Honda Nsr, Honda CBr, Aprilia RS og Gammle Cagiva Mito.
Sachs ser ganske fristenes ut er den bra?
Andre bra sykkler i klassen?
Men lurer fortsatt på hvordan bike jeg skal ha.
Rundt 25.000kr er budsjete tenker jeg.
Har set på Sachs XTC, Honda Nsr, Honda CBr, Aprilia RS og Gammle Cagiva Mito.
Sachs ser ganske fristenes ut er den bra?
Andre bra sykkler i klassen?
Re: R sykkel
Sikker på at du har lest alle trådene? Siden du skulle ha posta dette her:
http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php?f=22&t=8345
Men skal du ha 2 takt eller 4 takt?
2takt = bedre aks, bedre toppfart, mer bensin, mer pinglete lyd, mer vedlikehold
4takt= dårligere aks, dårligere toppfart(nok til norske veier), mindre bensin, mindre vedlikehold, dypere og bedre lyd
http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php?f=22&t=8345

2takt = bedre aks, bedre toppfart, mer bensin, mer pinglete lyd, mer vedlikehold
4takt= dårligere aks, dårligere toppfart(nok til norske veier), mindre bensin, mindre vedlikehold, dypere og bedre lyd
Har lest den Tråden og klikka på linkan.Scotty wrote:Sikker på at du har lest alle trådene? Siden du skulle ha posta dette her:
http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php?f=22&t=8345![]()
Men jeg vil ha deres mening og anbefalinger.
-
- MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R
poenget med den tråden er å samle alle spørsmål.. derfor jeg laga den..
Om 1-2 mnd kommer det enda en bruker med samme spørsmål, og da er svaret der..
Jeg vil ikke ha ''kjøper'' info men egen info, orker ikke å lese 32sider om alle sykkleralexanderyi wrote:poenget med den tråden er å samle alle spørsmål.. derfor jeg laga den..
-
- MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R
du er velkommen til å stille egene spørsmål i den tråden oxo
Også har du en søkefunksjon på forumet som du kan bruke oxo

Dette er bare delvis sant. En trimmet 2-takter vil uten tvil kjøre fra en 4-takter, men er begge i "lovlig form" vil ikke forskjellen være så stor. Det kan også være motsatt, avhengig av hvilke sykler det er snakk om. Det hører da også til historien at 2-taktere får ytelsen på høyere turtall enn 4taktere, så i bytrafikk (hvor det blir mye stopp-start) vil 4 takter ofte være lettere har jeg hørt.Scotty wrote: 2takt = bedre aks, bedre toppfart, mer bensin, mer pinglete lyd, mer vedlikehold
2-taktere krever vel også mer giring i bytrafikken da?
ok viste ikke det:Dalexanderyi wrote:du er velkommen til å stille egene spørsmål i den tråden oxo![]()
Da er det bare og låse tråden.
Last edited by Mulvarp on 21 Apr 2008 16:54, edited 1 time in total.
-
- MC: Cagiva Mito 2006
gått km 12000
Orginal
150 bakdekk gått 2000km
skal du timme eller kjøre orginalt?
Skal vel bare ha trim potte.Kristoffer wrote:skal du timme eller kjøre orginalt?
Kjøp deg 2-takt. Ellers får du ikke ut noe mer effekt 

- andü
- MC: Holder på med lappen til A1. Da ble det Yamaha YBR Costom på meg =D
Hadde ''jeg'' vært deg, så trur jeg at jeg hadde godt for en cbr, fordi man får en ganske pent brukt crb til 25 tusen, men de er jo 4-t og mange synes de ser tåplige ut, men etter det jeg har hørt er det en veldig fin sykkel. Hvist du søker litt rundt på crb på forumet trur jeg ikke du vill høre noen annent negativt om den unntat det at den er spinkel osv. Og det er jo ''Honda'', de har jo ganske peiling på sykler og deler er veldig lett tilgjenglig. 

-
- MC: Har 2 og 1/2 Sachs XTC + 1 Tempo Corvette.
Hei
Anbefaler sachs XTC 2-takt. sykkelen går gått, er "billig" og denj skjer brukbar ut.
Anbefaler sachs XTC 2-takt. sykkelen går gått, er "billig" og denj skjer brukbar ut.
Det siste innlegget i tråden er fra april 2008, vil tippe trådstarter har valgt sykkel innen nå.
Stenges
Stenges