Siden det er 7 slike prosesser i gang på min maskin nå, og en del av de bruker ganske mye resurser, så lurer jeg på akkurat hva det er og hva det gjør. Har ingen peiling på hva det gjør, så jeg tør ikke stenge det heller.
Noen som vet hva det er?

Når en har en såpass bra maskin vil man ikke kjenne så mye forskjell som på en "eldre" og "dårligere" maskin. Du vil nok kjenne litt forskjell, da bla. spesielt på oppstarten av Windows. Alle disse tjenestene må jo også starte opp på lik linje med andre programmer. De fleste vil jo selvsagt utnytte pc'en fullt ut og gjøre den raskere og da er det jeg nevnte lurt. Prøv og test ut litt og se om det går raskereEike_Oak wrote:Ville jeg merket noen forskjell på en PC med P-M @ 2,0GHz (tilsvarer kanskje P4 på 3,2) og 1GB ram ?
Her er det 400Mhz og 256 MB RAM, så jeg skal prøve det du sier._Adler_ wrote:Når en har en såpass bra maskin vil man ikke kjenne så mye forskjell som på en "eldre" og "dårligere" maskin. Du vil nok kjenne litt forskjell, da bla. spesielt på oppstarten av Windows. Alle disse tjenestene må jo også starte opp på lik linje med andre programmer. De fleste vil jo selvsagt utnytte pc'en fullt ut og gjøre den raskere og da er det jeg nevnte lurt. Prøv og test ut litt og se om det går raskereEike_Oak wrote:Ville jeg merket noen forskjell på en PC med P-M @ 2,0GHz (tilsvarer kanskje P4 på 3,2) og 1GB ram ?
Jeg er dum!_Adler_ wrote:Æ'ndalitten: Jeg tipper du kommer til å få en ganske mye bedre pc etter at du følger den guiden, spørs hvilken windows du bruker. Den guiden gjelder Windows Xp SP2 (Service Pack 2). Jeg konfigurerte stort sett slik det stod i "Power User" med noen unntak. Husk å les godt hva tjenestene gjør så slipper du å komme opp i problemer og du ikke vet hva som forårsaker det.
Hva er det ikke funker m.m.?Stilte in som "Pro"-greiene sa, og nå er maskinen et vrak som ikke klarer noen ting!