Trusekanten *kjappisoppdatering*

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Trusekanten *invitert til å selge stempler på exporama*

Post by Jeanette »

De to siste bildene vises kun som røde kryss :-k ;-)
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *invitert til å selge stempler på exporama*

Post by Shortybebeh »

Prøv en annen nettleser Jeanette. Internett explorer ser i hvertfall ikke alle bildene mine.
Men det skulle fungere med disse...

Image
Image
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Trusekanten *invitert til å selge stempler på exporama*

Post by Jeanette »

Der ser jeg de, ja! Kule :D
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *invitert til å selge stempler på exporama*

Post by Shortybebeh »

Siste innspurt på stempelproduksjonen for i dag!
*svett*

Kjedelig å sitte og vente, så jeg kan jo oppdatere litt! Snart havnet på side 2 denne bloggen nå jo.. [-(

Stempelproduksjonen går bra, nærmer meg moms-grensen nå ;-)
Fortsatt like moro, men jeg skulle ønske jeg hadde mer tid selvfølgelig. Blir ikke noe mer nå som sesongen har startet, men det får så være. Får ta det igjen når vinteren kommer! ;-)

Ellers har jeg vært hos en helt fantastisk tannlege, som kunne fortelle meg at kjeveproblemene ikke skyldes tennene, men muskelen som går langs hele kjeven. Jeg biter sammen tennene hele natten, og mye av dagen, og det har gjort at muskelen er temmelig illsint.. Så nå skal jeg få en slik avlastningskinne som jeg må sove med. Jeg håper den virker!!!
Holder på å krepere av smerte og det blir bare verre og verre.. Tar 3 mnd å lage denne dingsen, så jeg må bare bite tenna sammen - no pun intended. :lol:

Håper bare jeg orker å ha på meg mc-hjelmen... det må jeg jo bare, så da får jeg heller.. hmmm... dope meg er jo ikke akkurat så lurt når man skal kjøre sykkel.. så jeg får vel heller klare meg med meditasjon og bønn.. :lol:

Gleder meg til 1 mai da. Lenge siden jeg har sett noen av dere nå.. (bortsett fra Attila).

Nå er stemplene klare, og så lokker senga! \:D/
Death Is The Road To Awe.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Trusekanten *invitert til å selge stempler på exporama*

Post by tshansen »

Leeenge siden vi har fått oppdatering nå ;-)

Kjekt å høre at du har å holde fingrene i, er det blitt mere jobb enn du først forespeilet deg?

Den avlastningsskinnen hørtes ikke dum ut, men 3 måneder!? Er det slik at du ligger å knisser tenner når du sover også!? (skraper tennene mot hverandre)
Skulle tro at noe slikt tok på langt nær så lang tid å lage!?? :shock:

Uansett så håper jeg du blir kvitt plagene!
;-)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
erazar
Posts: 588
Joined: 25 Jun 2008 15:41
MC: 08mod yamaha r6
x 98mod suzuki gsxr 750
x 84mod suzuki rg 250
Location: Haugesund

Re: Trusekanten *invitert til å selge stempler på exporama*

Post by erazar »

Synes også 3 måneder hørtes veldig lenge ut! Moren min hadde akkuratt samme opplegget, måtte avgårde for og ta en avstøpning men det tok ikke mer en 2 uker før "gadgeten" ankom, den hjalp en del for den avlastet kjeven om natten.. men det måtte en ferie med avslapping til før musklene var helt på plass. Det er noe hevd hele greia, det forplanter seg jo videre til nakke, skuldre og hodet og ble ett skikkelig problem til slutt. Håper det ordner seg for deg!
Always remember that you are unique, just like everybody else.
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *invitert til å selge stempler på exporama*

Post by Shortybebeh »

LordShaft wrote:Leeenge siden vi har fått oppdatering nå ;-)

Kjekt å høre at du har å holde fingrene i, er det blitt mere jobb enn du først forespeilet deg?

Den avlastningsskinnen hørtes ikke dum ut, men 3 måneder!? Er det slik at du ligger å knisser tenner når du sover også!? (skraper tennene mot hverandre)
Skulle tro at noe slikt tok på langt nær så lang tid å lage!?? :shock:

Uansett så håper jeg du blir kvitt plagene!
;-)
Ja, jeg har vært i dvale :lol:

Dette med stemplene har blitt nok jobb ja, men jeg synes bare det er moro foreløpig, og prøver å holde det der.
Gidder ikke stresse med å designe nye motiver, og har ikke begynt å selge til butikker enda. Tenkte jeg skulle vente med det til vinteren igjen.. ;-)

Aner ikke hvorfor den skinna tar så lang tid, jeg. Men de skulle spesiallage den. Jeg har liten munn, i tillegg til at jeg ikke gnisser tenner, bare biter, så jeg trenger ikke skinn pga gnissingen, og da trenger jeg visst ikke den "normal" skinna. Skal visst få en som er tynnere og mindre. Spennende. :)
Skjønner ikke hvordan jeg har lagt til meg en sånn uvane da, må ha vært mye sinna eller hatt mye smerter tror jeg, og så har jeg gått og bitt tenna sammen, og så har det bare festet seg i hjernebarken, så nå klarer jeg ikke venne meg av med det igjen.. :lol: Glad jeg ikke gnisser i tillegg, for det er jo bare helt forferdelig..! :shock:
Jeg merker at jeg også biter tenna sammen når jeg er stressa, akkurat som at jeg hever skuldrene. Merker det ikke før etterpå.. :roll:

Det funker sikkert! Gleder meg til å teste det ut! \:D/
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *invitert til å selge stempler på exporama*

Post by Shortybebeh »

erazar wrote:Synes også 3 måneder hørtes veldig lenge ut! Moren min hadde akkuratt samme opplegget, måtte avgårde for og ta en avstøpning men det tok ikke mer en 2 uker før "gadgeten" ankom, den hjalp en del for den avlastet kjeven om natten.. men det måtte en ferie med avslapping til før musklene var helt på plass. Det er noe hevd hele greia, det forplanter seg jo videre til nakke, skuldre og hodet og ble ett skikkelig problem til slutt. Håper det ordner seg for deg!
Har nok noe med det at de skal spesiallage en som er mindre enn de vanlige skinnene tenker jeg.
Han måtte snakke med en annen ekspert før han kunne ta avstøpet også, for de måtte finne ut hva slags avstøp de skulle ta. :-s Jeg har jo bare en munn, så jeg kan ikke skjønne at det kan være så mange muligheter jeg da.. :lol:

Men det er en fantastisk tannlege, som person, så jeg føler meg i gode hender. :)

Kjenner igjen forplantningen ja. Har jo hatt hodepine jevnlig så lenge jeg kan huske. Sitter i nakke, skuldre og tinninger, og nå sist føltes det som tennene. Utrolig irriterende og slitsomt. Fysioterapeuten min fortalte at det hender at de glemmer at kjeven kan ha mye skyld i hodepine, og så går det plutselig opp for dem og så løser det seg som regel etter noen behandlinger av kjeven. ;-)

Det er ikke så kult når man ikke kan gape som vanlig heller. Blir ikke mye action da gitt.. 8) :twisted: :lol:
Vanskelig å spise høy mat også.. ;-)

Kunne fint ha på hjelmen uten at det klemte på feil sted, så jeg er heldigvis klar for i morgen! \:D/
Tross alt det viktigste! 8)
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Småkjeltringen
Posts: 916
Joined: 26 Jul 2007 09:24
MC: Zuzuki Bandit 600...

Drømmen er en R1 eller Fireblade....
Location: Skedsmokorset...

Re: Trusekanten *invitert til å selge stempler på exporama*

Post by SmÃ¥kjeltringen »

Hei snuppa :-D

Fler som har vært i dvale en stund :oops: ... Men nå er endelig sesongen her og det blir litt mer sosialt fremover ;-)

Så godt å høre du får gjort noe med det som skaper hode/nakke/skuldersmertene!! Ei venninne av meg fikk også en slik skinne hun skulle sove med fordi hun spente/bet sammen kjevene mye om natten, den hjalp!!!! Nå sliter hun ikke med vondt lenger.

Forresten så lager du flotte stempler vennen!!! KNALLBRA!! Flink som alltid...

:smt058
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *invitert til å selge stempler på exporama*

Post by Shortybebeh »

Savnet deg/dere 1.mai vennen...!

Her er mine bilder fra dagen. Fleste tatt i fart med venstre hånd, derav kvaliteten.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Death Is The Road To Awe.
User avatar
frode
Posts: 517
Joined: 24 Jun 2007 21:34
MC: Honda CB 600 F Hornet '03
Location: Oslo

Re: Trusekanten *1. mai bilder*

Post by frode »

Fine bilder, spes det i speilet mens du kjører. Og ikke en eneste sky på himmelen på noen av dem!? 8)
stoppitide
Posts: 261
Joined: 12 Nov 2007 22:06
MC: Ducati Monster S2R 800

Re: Trusekanten *1. mai bilder*

Post by stoppitide »

Jeg ler høyt av den stilige nye hanekam-frisyren til typen din 8)
User avatar
Ninja Turtle
Posts: 447
Joined: 17 Jul 2005 14:01
MC: 06 Yamaha FZ1
01 Peugeot Vivacity
Location: Auli

Re: Trusekanten *1. mai bilder*

Post by Ninja Turtle »

stoppitide wrote:Jeg ler høyt av den stilige nye hanekam-frisyren til typen din 8)
Hihi....
Så det ikke før du sa det jeg.
Priceless... :D
User avatar
hansp
Posts: 808
Joined: 31 May 2007 21:05
MC: 06 NT700
2007: 8746 km
2008: 17135 km
2009: 12000 km
2018 Kawasaki 650 Versys
2018: 3643 km
2019: 9019 km
2020: 5287 km
2121: 8103 km
2022: 19138 km
2023: 18559 km
Location: Buriram Thailand
Contact:

Re: Trusekanten *1. mai bilder*

Post by hansp »

Fien bilder :D
Hans Petter
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *1. mai bilder*

Post by Shortybebeh »

Thank you! 8)

I dag sov jeg til klokken ett. Så stod jeg opp og satt på ræva til klokken 7. Så gikk jeg ut og satt på sykkelen til klokken 8. Og så satt jeg på ræva i sofaen igjen, og der sitter jeg jaggu enda.

Nå skal jeg skrive inn en tale for mamma på pc`en og så skal jeg vel kanskje legge meg?

Skikkelig produktiv dag.
Men jeg ble jo sykemeldt for en grunn, så kroppen får bestemme denne uka. Bare hvile og følge mitt eget løp; dvs slappe av i ro og mak helt alene uten å måtte gjøre andre til lags, møte forventninger eller sette meg selv sist og si ja til ting jeg ikke orker. Kun Meg, Meg, Meg. Jaggu er det ikke litt deilig!
Jeg er ikke syk i kroppen altså, for de som tenker på det. Det har bare blitt litt mye for hjertet i det siste; i mars mistet vi et familiemedlem til kreften. I april mistet xstefaren min, han som fungerte som min far i 13 år og som er far til lillebroren min, kona si til kreften. Litt senere i april mistet Frode bestefaren sin til kreften, og nå før helgen mistet tildligere nevnte (xstefar faren sin) og lillebror bestefaren sin til hjerteinfarkt. I tillegg til dette mistet onkelen min sin aller beste kamerat i en av mc-ulykkene nå 1.mai. Mye sorg de siste månedene, mange å bry seg om og ta seg av, men til slutt må man stoppe opp og ta seg litt av seg selv også, enda så "egoistisk" det er..!

Må sende en ekstra stor klem til Attila dog, som nærmest aldri tenker på seg selv..!
Tusen takk for at du stilte opp i går så jeg fikk hentet både mamma og bil på ahus.
Er ikke så lett å kjøre to biler på en gang, kjempesnilt at du hjalp meg med det! :smt008
IOU 1. ;-)
Death Is The Road To Awe.
Post Reply