Forsikring 16 år.
Forsikring 16 år.
Ringte idag til trygg vesta og sporte om forsikring til meg og en Yamaha ybr 2005 mod, fåreldrene mine har og fårsikring der og jeg skulle ha sykkelen i garasjen. Gjett hva dem sa jeg måtte betale?! 19 tusen med full kasko, mens i if var det 10. hva betaler dere som er 16-17 år?
Re: Forsikring 16 år.
Koster ikke den sykkelen bare litt over 20k ny? Hva kostet det uten kasko?
- Kasle
- MC: Honda NSR 125r 2000 m/2003 motor.
Det hørtes veldig rart ut. Min Honda NSR kostet 7500 for full kasko, men eg valgte å kun ta ansvarsforsikring for 2700.
"It's not the fart that kills you, but the smell" - Petter Solberg
3300 full kasko.
Jernbane bank og forsikring FTW.
2100 eller 2500 husker ikke helt. Full Kasko 
Yamaha YZF - 125 R 09`

Yamaha YZF - 125 R 09`

skulle kjøpe en brukt for ca 12 tuse, da blir det sprøtt med forsikring på 19 XD
hvilket firma?? og har du den på faren din? jeg har den på faren min i vesta og må betale 6000 i året!Yamaha125 wrote:2100 eller 2500 husker ikke helt. Full Kasko
Yamaha YZF - 125 R 09`

skal faen meg klage
Last edited by bengtern on 26 May 2009 20:13, edited 1 time in total.
Nå:Gsx-r600 k8
-
- MC: Aprilia Rs 125 (06 eller nyere)
Cagiva Mito (06 eller nyere)
Hvilken??
Få den registrert i faren din sitt navn og få han til å forsikre den!
Da blir det mye billigere. Er bare tull å registrere på seg selv hvis man har muligheten til å sette den på far eller mor.
Sjansen for at du krasjer er mye større enn at faren din gjør det, derfor blir vi robba av forsikringsselskapen hvis vi skal registere på oss selv. Men han andre litt lengre opp fåreslo å ikke ha full kasko som også da er billigere og kanskje ikke så dumt. Men kjipere hvis det går galt.
Da blir det mye billigere. Er bare tull å registrere på seg selv hvis man har muligheten til å sette den på far eller mor.
Sjansen for at du krasjer er mye større enn at faren din gjør det, derfor blir vi robba av forsikringsselskapen hvis vi skal registere på oss selv. Men han andre litt lengre opp fåreslo å ikke ha full kasko som også da er billigere og kanskje ikke så dumt. Men kjipere hvis det går galt.
- Ducati1098
- MC: ▄██████████████▄▐█▄▄▄▄█▌
████▄█▌▄▌▄▐▐▌████▄▄█▌
██████▌▄▌▄▐▐▌▀██████
▄▄▄▄▄██████████████▀ - Location: Kongsvinger
Det lønner seg ikke og sette forsikringen på noen andre! Fordi da blir det jævla dyrt når du skal ha deg bil og forsikre den. Da er det bedre og betale mye og bygge opp bonus oss forsikringsselskapet.Nikko wrote:Få den registrert i faren din sitt navn og få han til å forsikre den!
Ducati
"Det är inte farten som dödar, det är smällen...."
- Ducati1098
████▄█▌▄▌▄▐▐▌████▄▄█▌
██████▌▄▌▄▐▐▌▀██████
Paiwani wrote:3300 full kasko.
Står den i dit navn? Synes det var ganske billig

Ducati
Står i mitt navn ja. er ekstremt billig i jernbanebanken.
-
125 ccm er stort sett dyre å forsikre fordi det er mye ungdom som kjører lettsykkel, og statistikken viser sikkert mye skader. Jeg har betalt nesten 3000 i året for ansvar og minikasko, selv med 50 % bonus, og med alle forsikringer samlet i Tryg Vesta (jeg er ikke ung). Om jeg skal forsikre en 250 ccm blir det billigere med full kasko.
- Ducati1098
████▄█▌▄▌▄▐▐▌████▄▄█▌
██████▌▄▌▄▐▐▌▀██████
Paiwani wrote:Står i mitt navn ja. er ekstremt billig i jernbanebanken.
Ok:D Det var jo billig. Kan hvem som helst få forsikrig i jernbanebanken?

Ducati
-
- MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
er sikkert bare til og ringe og spørre dem 

My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
betaler 3700 i året for fullkasko på rs'n hos Terra 

Aprilia RS 125, 2006
Honda cbr 600rr 2004, banesykkel
Honda VTR 1000 sp1, 2000
Honda cbr 600rr 2004, banesykkel
Honda VTR 1000 sp1, 2000