Tulletråden

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
frode
Posts: 517
Joined: 24 Jun 2007 21:34
MC: Honda CB 600 F Hornet '03
Location: Oslo

Re: New World Order

Post by frode »

Takker. Sånn umiddelbart ser jeg bare en uavhengig forskningsinstitusjon her, men la gå. Videre synes jeg Harrit har en ganske iøyenfallende tilbøyelighet allerede i innledningen, for ikke å nevne at han har valgt å publisere rapporten i Bentham. Hvorfor ikke en mer anerkjent journal? [link].

Nok om det. Jeg ser du har fremhevet setningen om når og hvor støvprøvene ble samlet inn. Det forandrer ikke det faktum at de ble samlet inn av vanlige folk og X antall dager/måneder/år senere gitt til Harrit & co. Kan man stole på integriteten av slike prøver? Forfatterene skriver dessuten at de faktisk ikke har sammenliknet forbindelsene med noen kjente former for super-thermite/nano-thermite. Nå er jeg hverken kjemiker eller forsker, men er det urimelig å si at det er for tidlig å trekke noen definitive konklusjoner basert på denne rapporten?

Det ble mange spørsmål fra meg.. en tåpe kan som kjent spørre mer enn ti vise kan svare. Men husk at det gjelder uansett hvilken teori man abbonnerer på.
Det som fosser nedover bygget der på siden ser til forveksling likt ut thermite som reagerer med stål.
Det som fosser nedover bygget der på siden kan vel i praksis se ut som endel forskjellige ting, eller hva?
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: New World Order

Post by Lord Erik »

Jeg syntes det er et par ting som skurrer med thermite-teorien:

1) Ville man ikke uansett ha funnet mengder av aluminium og jern i støvet fra tårnene?

2) Selv om man snakker om så mye som 100 tonn thermite, så veide nok tårnene flere hundre tusen tonn hver. For at man da i det hele tatt skal kunne finne rester av thermite virker det som om man skal være veldig "heldig".

3) Det har vært nevnt flere gangen, men likevel. Hvordan klarte de å plassere all denne thermiten? Det skal relativt mye thermite til, og den må i så fall plasseres veldig nærme stålpillarene for at den skulle kutte dem og ikke bare brenne rett gjennom alle etagene.

4) Nano-thermite? Nå skal jeg ikke si at det ikke finnes fordi jeg ikke vet noe særlig om det. Men så vidt jeg har forstått er dette ansett for å være på forskningsstadiet for militæret osv. De fleste kilder man finner som omtaler nano thermite er fra de som hevder at det ble brukt i sammenheng med å rive disse tårnene. Som oftest brukes andre høyeksplosiver (RDX) til å kutte over stålkonstruksjonene i bygninger som blir revet. Hvorfor bruke en ny type eksplosiver som man har mindre erfaring med, og som garantert er mye dyrere og mer krevende å produsere?

For min del syntes jeg idéen om bruk av nano thermite skaper veldig mange spørsmål i forhold til hva den løser. Uten å skulle diskutere gyldigheten til konspirasjonsteorien generelt, så har jeg færre problemer med å tro på at skadene som ble gjort av flykrasjene fikk tårnene til å kollapse. Og ulikt thermiten, så er flyene svært godt dokumentert. ;-)

Jeg kan være villig til å diskutere hvorvidt tårnenes fall er grunnet inkompetanse hos Amerikanske myndigheter, og til og med muligheten for at de var involvert, men jeg syntes at det virker merkelig å dra inn bruk av eksplosiver for å forklare kollapsen. Jeg kan bruke et halv minutt og komme opp med mange mer sannsynlige teorier som kan forklare eksplosjonene som ble hørt og sett uten at man må dra inn hundre velplasserte tonn med høyteknologiske eksplosiver i bildet.
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: New World Order

Post by jhn »

Når og hvordan og av hvem skulle opp i mot 100 tonn eksplosiver være utplassert ? Uten at noen reagerer ? Vanskelig å tro.
User avatar
_Adler_
Posts: 1153
Joined: 14 Jun 2005 21:46

Re: New World Order

Post by _Adler_ »

frode wrote:
Adler wrote:(...) En liten gjennstand og toppen av world trade center traff bakken LIKT (...)
Hmm, et kjapt google-søk gir meg en rekke videoer som viser deler som faller fortere enn bygningsstrukturen til WTC 1 & 2 kollapser. Har du noe spesifikt å vise til her? Apropos dette, ser i en video tidligere i posten her en påstand om at WTC7 tilsynelatende faller fritt i en periode, noe som også bekreftes av NIST. Spørsmålet er da om dette faktisk er et bevis på at det var en kontrollert rivning. Finnes det andre muligheter? Har vi hoppet rett på den mest "spennende" forklaringen?

Det mest utrolige, dersom det virkelig er en konspirasjon, er i min mening hvordan det har blitt holdt hemmelig. For eksempel er den høyeste bygningen noensinne revet med kontrollerte eksplosjoner 130 meter høy. Da tok det (angivelig) et dusin menn flere uker å utplassere eksplosiver da den skulle rives. WTC7 var 170 meter, for ikke å snakke om tvillingtårnene som var vel over 400 meter.
Les denne: http://www.hypernews.org/HyperNews/get/ ... uth/7.html
Her f.eks.: [youtube]UvmecjFmVyY[/youtube] Free fall speed, altså _uten_ motstand, fra toppen og ned er ca. 8-10 sek. Se fra 00:10-00:20.

Var omfattende bygningsarbeid i WTC flere mnd. i forkant, bla. i heisa. Husker ikke hvor jeg så det, var i en av disse konspirasjonsteori-filmene, du Maellingen har kanskje kilder på dette?
Yamaha Aerox 2004

Image
User avatar
maelling
Posts: 1403
Joined: 12 Jul 2007 17:21
MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer)
Location: Asker
Contact:

Re: New World Order

Post by maelling »

Alle spørsmålene som kommer er gode spørsmål som er relevante. Det er noe som en fremtidig granskningskommisjon bør se på. Ingen kan svare sikkert på dette. Jeg har liten tro på at vi noen gang vil få vite sannheten her. Når det kommer til hva som er sannsynlig eller ikke, er det er en fordel om man skal rigge til en aksjon som dette, å gjøre det så utspekulert og sykt at ingen vil tørre å tenke tanken en gang.

"Uten å skulle diskutere gyldigheten til konspirasjonsteorien generelt, så har jeg færre problemer med å tro på at skadene som ble gjort av flykrasjene fikk tårnene til å kollapse. Og ulikt thermiten, så er flyene svært godt dokumentert."

Hvordan forklarer du da WTC 7 ? Hva er sannsynligheten for at to fly greier å rive ned 2 bygg 2 ganger på samme måte? Hvordan forklarer du eksplosjonene i lobbyen i WTC 1/ 2 i forkant?

"Ville man ikke uansett ha funnet mengder av aluminium og jern i støvet fra tårnene?"

Jo, det gjør man nok. Men man finner ikke materiale som eksploderer i et laboratorium. Det er udetonert nano-thermite de har funnet.

Edit: Kilde ja, blir brått litt usikker selv. Det står et eller annet sted i tråden, siden flere av spørsmålene og poengene her er diskutert minst en gang før, og gjerne flere ganger. Det er bare å bla igjennom sidene tilbake
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)

Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: New World Order

Post by Lord Erik »

maelling wrote:Hvordan forklarer du da WTC 7 ? Hva er sannsynligheten for at to fly greier å rive ned 2 bygg 2 ganger på samme måte? Hvordan forklarer du eksplosjonene i lobbyen i WTC 1/ 2 i forkant?
Det kan jeg ikke, og jeg må innrømme at jeg har egentlig studert dette veldig lite. Jeg bare kommer med spørsmål til det jeg leser her. En rask teori fra min side ville være store strukturelle skader som følge av kollapsen fra de nærliggende tårnene. Være det seg deler som falt ned og skadet dem, rysting i bakken i det flere hundre tusen tonn stål, glass, gips, og betong kom rasende ned, eller en kombinasjon av flere slike faktorer... :-k

Poenget mitt er at dette med nano thermite høres veldig merkelig ut. Hvis de har funnet utdetonert nano thermite som de kan med sikkerhet påvise at dette er nano thermite og ikke kun ekstremt pulveriserte aluminium og jernoksid fra bygget (eller noe helt annet), og at alle de som er involvert i denne etterforskningen ikke har egne agendaer, så er dette selvfølgelig også veldig merkelig. Men ettersom jeg tror at de to flyene som krasjet inn i tårnene også hadde muligheten til å gjevne dem med jorden, så ser jeg ikke behovet for nano thermiten. Hele konspirasjonsteorien blir derfor mye mer komplisert og åpen for uheldige feilgrep med avsløringer som følger enn hva jeg syntes at den trenger å være.

Hvis vi tar som utgangspunkt av USAs egne politikere stod bak dette angrepet for å begrunne en krig med Midøsten samt innføre nye lover, så stiller jeg meg også undrende til hvorfor WTC 7 i det hele tatt måtte falle. Ville ikke de to andre tårnene værte nok? Hvorfor ta den ekstra risikoen med å jevne et bygg som ikke ble utsatt for flyangrep, og derette måtte forsvare dette byggets underlige kollaps?

Dette er selvsagt spørsmål som jeg ikke forventer at du/dere skal kunne svare på. Jeg er bare interessert i å sette lys på en del av de områdene med "nano thermite teorien" som jeg syntes er veldig vanskelig, og poengtere at det kan fremdeles være en konspirasjonteori uten at man er nødt til å betvile den offisielle historien om at to fly fløy inn i tårnene og førte til at de falt sammen.
User avatar
maelling
Posts: 1403
Joined: 12 Jul 2007 17:21
MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer)
Location: Asker
Contact:

Re: New World Order

Post by maelling »

Jeg lurer også på hvorfor WTC7 måtte i bakken, men en ting kan være at forsikringsavtalene ble endret rett før det skjedde, og at bygningen huset CIA m.fl. Det ville virke noenlunde usannsynlig at WTC 7 dundret i bakken rett ned hvor alle "core columns" sviktet samtidig om det var brann (som aldri har skjedd før at et bygg av den typen har gått ned som følge av brann) eller skader. Var bygget skadet, burde det dette ned noenlunde samtidig med de andre byggene, og ikke rett ned. Forskjellen mellom nano-thermite og vanlig thermite, er at nano-thermite reagerer mye raskere, noe som gjør at du kan bruke det som eksplosiver. Vanlig thermite kan man ikke gjøre det med. Hvis det hadde vært pulverisert aluminium og jernoksid, hadde det ikke latt seg detonere.

Som det står i publikasjonen (http://www.bentham-open.org/pages/conte ... 7TOCPJ.SGM):

"As measured using DSC, the material ignites and reacts
vigorously at a temperature of approximately
430 °C, with a rather narrow exotherm, matching
fairly closely an independent observation on a known
super-thermite sample.
The low temperature of ignition
and the presence of iron oxide grains less than
120 nm show that the material is not conventional
thermite (which ignites at temperatures above 900 °C)
but very likely a form of super-thermite."

"After igniting several red/gray chips in a DSC run to
700 °C, we found numerous iron-rich spheres and
spheroids in the residue, indicating that a very hightemperature
reaction had occurred
, since the iron-rich
product clearly must have been molten to form these
shapes. In several spheres, elemental iron was verified
since the iron content significantly exceeded the
oxygen content. We conclude that a high-temperature
reduction-oxidation reaction has occurred in the
heated chips, namely, the thermite reaction."

"Based on these observations, we conclude that the red
layer of the red/gray chips we have discovered in the WTC
dust is active, unreacted thermitic material, incorporating
nanotechnology, and is a highly energetic pyrotechnic or
explosive material.
"

At disse har en agenda, ville virke ganske usannsynlig. Dette er en kjent dansk professor, og er det oppspinn, ville han nok risikere mye rart for sin egen del.
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)

Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
User avatar
_Adler_
Posts: 1153
Joined: 14 Jun 2005 21:46

Re: New World Order

Post by _Adler_ »

Bra kilde, Maelling!

Litt offtopic m.t.p. hva som diskuteres nå, men:

[youtube]Cf1ewqLJzFI[/youtube]

Håper mange gjør dette. Jeg liker mildt sagt ikke tanken på en RFID chip i førerkortet mitt.........
Yamaha Aerox 2004

Image
User avatar
maelling
Posts: 1403
Joined: 12 Jul 2007 17:21
MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer)
Location: Asker
Contact:

Re: New World Order

Post by maelling »

http://www.prisonplanet.com/investigato ... dings.html

Det virker ikke ut som det er så vanskelig å smugle inn bomber som "debunkerne" vil ha det til.

"A new report by the Government Accountability Office inadvertently discredits a claim often made by 9/11 truth debunkers – that bombs could not have been smuggled into the twin towers [...]"

"“In the past year, investigators successfully smuggled bomb-making materials into ten high-security federal buildings, constructed bombs and walked around the buildings undetected,” reports the Washington Post."

"According to a September 12, 2001 Newsday report, “bomb-sniffing dogs were abruptly removed,” on the Thursday before the attacks took place. Heightened security procedures had been lifted just days before September 11."

"Security for the World Trade Center complex was provided by Securacom, a company that counted amongst its directors Marvin P. Bush, the brother of President George W. Bush. The contract for security on the WTC complex ran “up to the day the buildings fell down,” according to Securacom CEO Barry McDaniel."

oi, litt av en tilfeldighet...

"According to Scott Forbes, who worked in the south tower of the WTC for Fiduciary Trust, during the weekend of September 8th and 9th, there was an “unprecedented” power down which affected the top 50 floors of the south tower. The reason given for the power down was that cabling was being upgraded in the building."

"Forbes attempted to alert the 9/11 Commission to his experiences but was completely ignored."

Litt oppsiktsvekkende...
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)

Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
User avatar
_Adler_
Posts: 1153
Joined: 14 Jun 2005 21:46

Re: New World Order

Post by _Adler_ »

Enda flere solide bevis, ja. Lite oppsiktsvekkende, ja.

En av de beste artikkelene VG har hatt på leeenge: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... tid=568250
Det amerikanske etterretningsorganet CIA skal ha holdt tilbake informasjon om et hemmelig antiterrorprogram på ordre fra tidligere visepresident Dick Cheney..............Amerikansk lov forplikter å holde etterretingskomiteen i Kongressen til enhver tid er grundig informert om CIAs aktiviteter.
Sjokk at de har holdt tilbake info..... Trenger jo ingen antiterrorprogram, når det ikke er noe terror. Logisk.
USAs justisminister Eric Holder vurderer å opprette et eget organ innen påtalemyndigheten som skal granske torturanklager mot etterretningstjesten CIA. Men andre folk i regjeringen skal være skeptiske.

Flere andre ledende medarbeidere av president Barack Obama vil helst ikke at dette spørsmålet tas opp igjen, skriver Washington Post. De mener et slikt tiltak kan skygge for andre og viktigere sider av presidentens politikk.

- Å oppnevne en spesialetterforsker som skal granske angivelige overgrep i de mørkeste periodene av George W. Bushs regjeringstid, vil stride mot presidentens ønske om å se framover og ikke bakover. Dette er noe Obama ofte har sagt, skrev avisen søndag.
Ehhh....... :roll: :-s Overhodet ikke noe oppsiktsvekkende dette heller, m.t.p. at dukken Obama er med på dette. Å ikke se tilbake på torturanklager og i samme slengen om uoppklarte spørsmål rundt den 9/11, er jo hårreisende. Greit nok om det hadde vært en filleting, men dette er snakk om en sak/saker som har forandret en hel verden. Alle lovene, tiltaka mot "terror"; frykten i befolkningen, økt overvåking og kontroll er allerede satt i gang, så de bak teppet vil selvsagt ikke se tilbake :roll:

Når skal folk få opp øynene?! Ser jo bare i denne tråden her, ytterst få som er aktive og viser interesse, til tross for solid bevismateriell. De er dyktige disse NWO-folka og media, desverre!
Yamaha Aerox 2004

Image
User avatar
maelling
Posts: 1403
Joined: 12 Jul 2007 17:21
MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer)
Location: Asker
Contact:

Re: New World Order: Styr unna svineinfluensa-vaksine!

Post by maelling »

http://www.telegraph.co.uk/news/worldne ... oland.html

"
Homeless people die after bird flu vaccine trial in Poland
Three Polish doctors and six nurses are facing criminal prosecution after a number of homeless people died following medical trials for a vaccine to the H5N1 bird-flu virus.
"

Og nå vil man vaskinere hele befolkningen i Norge!

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 165358.ece (Sjekk kommentarene under. Mange som våkner opp : ) )

"Norske helsemyndigheter vil nå vaksinere hele befolkningen mot svineinfluensaen H1N1."

"Ja, det er planer om å starte fullvaksinering av hele befolkningen, sier Karin Rønning, overlege ved avdeling for infeksjonsovervåkning ved Folkehelseinstituttet.". Folkehelseinstituttet ble som vi er kjent med finansiert av Rockefeller Foundation.

"Vi har avtale med et firma om å kjøpe inn 9,4 millioner doser, og dette er nok til å vaksinere alle i Norge med de to nødvendige dosene"

http://www.prisonplanet.com/mandatory-s ... -fall.html

"One of his main concerns centered around the fact that the company chosen to mass produce the swine flu vaccine, Baxter International, were recently caught in a scandal after it emerged they had sent out vaccines contaminated with the H5N1 avian flu virus to 18 countries from their Austrian branch. It was only by providence that the contamination was found after the batch was first tested on ferrets in the Czech Republic, before being shipped out for injection into humans. The ferrets all died and the shocking discovery was made."

http://www.nowpublic.com/world/swine-flu-hoax

http://www.naturalnews.com/026503_pande ... orism.html

"Journalist Files Charges against WHO and UN for Bioterrorism and Intent to Commit Mass Murder "!

"As the anticipated July release date for Baxter's A/H1N1 flu pandemic vaccine approaches, an Austrian investigative journalist is warning the world that the greatest crime in the history of humanity is underway. Jane Burgermeister has recently filed criminal charges with the FBI against the World Health Organization (WHO), the United Nations (UN), and several of the highest ranking government and corporate officials concerning bioterrorism and attempts to commit mass murder."




Så, ikke faen om jeg skal ha noen vaksine!
Last edited by maelling on 12 Jul 2009 23:13, edited 1 time in total.
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)

Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
User avatar
_Adler_
Posts: 1153
Joined: 14 Jun 2005 21:46

Re: New World Order

Post by _Adler_ »

Såpass! Hadde jeg ikke trodd! Er Folkehelseinstituttet verdensomspennende, med base i hvert land, det? For visste at Folkehelseinstituttet var sponset av Rockefeller Foundation, men trodde dette kun var i USA? :-s
Yamaha Aerox 2004

Image
User avatar
maelling
Posts: 1403
Joined: 12 Jul 2007 17:21
MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer)
Location: Asker
Contact:

Re: New World Order: Styr unna svineinfluensa-vaksine!

Post by maelling »

Det er bare å sjekke hjemmesidene til folkehelseinstituttet. Det står svart på hvitt:

http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid ... 86:5:::0:0

"På 1920-tallet var Norge et av Europas aller fattigste land. Det var derfor økonomisk sett umulig for staten å etablere et eget folkehelseinstitutt. Takket være en betydelig donasjon fra Rockefeller Foundation ble det i 1929 likevel mulig å etablere et folkehelseinstitutt i Geitmyrsveien 75, Lindern, Oslo."

Ouch, og hvem sitter på toppen i Rockefeller Foundation? Nettopp, Mr. NWO selv...

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/07/kan ... tryddelse/

"H1N1-vaksinen er et rasehygienevåpen for masseutryddelse"

http://www.prisonplanet.com/mandatory-s ... -fall.html



Se denne videoen. Det er et intervju med dama som har anmeldt. (http://www.naturalnews.com/026503_pande ... orism.html)

Norge er nevnt i del 3!

Her er bevismaterialet: http://www.scribd.com/full/17044769?acc ... uy83anqjgp (HARDTSLÅENDE!)
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)

Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
User avatar
_Adler_
Posts: 1153
Joined: 14 Jun 2005 21:46

Re: New World Order: Styr unna svineinfluensa-vaksine!

Post by _Adler_ »

Merkelig...... HAr problemer med å poste innlegg, dvs. med sitat, men kun i denne tråden :? Skjønner ingenting, prøvd flere ganger også nå. Måtte ta vekk litt av sitatet,for at jeg kunne poste.
Wow, interessant lesing, takk for innsatsen! \:D/ Leser resten når jeg har mer tid.
And which products has the FDA approved? Tamiflu (the anti-viral drug that most people will never have access to), and soon the new H1N1 vaccine that’s being manufactured at a cost of one billion dollars (paid to Big Pharma by the taxpayers). This vaccine, of course, will be utterly useless because H1N1 will undoubtedly mutate between now and the time the vaccine is ready, rendering the vaccine useless.
Men hva blir farligst?! Vaksinen i seg selv, eller det at den ikke funker pga. et muterende virus?
Yamaha Aerox 2004

Image
User avatar
maelling
Posts: 1403
Joined: 12 Jul 2007 17:21
MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer)
Location: Asker
Contact:

Re: New World Order

Post by maelling »

Hittil har folk dødd av selve vaksinen som vi så over, men det er helt klart en risiko for at dette viruset, hvordan det enn kom til verden, muterer og gjør det fåfengt å sende ut vaksiner i store doser. Foreløpig er det selve vaksinen som bekymrer meg, og burde bekymre de fleste. Baxter tjener i allefall godt med penger her, og har et ellers frynsete rykte som vi har sett.

Tilbake til 11. september. Her er en annen publikasjon som underbygger dette med eksplosiver:

http://www.springerlink.com/content/f67q6272583h86n4/

"Investigators monitoring air quality at the World Trade Center, after the September 11th attacks, found extremely high levels of volatile organic chemicals as well as unusual species that had never been seen before in structure fires. Data collected by the U.S. Environmental Protection Agency indicate striking spikes in levels of benzene, styrene, and several other products of combustion. These spikes occurred on specific dates in October and November 2001, and February 2002. Additionally, data collected by researchers at the University of California Davis showed similar spikes in the levels of sulfur and silicon compounds, and certain metals, in aerosols. To better explain these data, as well as the unusual detection of 1,3-diphenylpropane, the presence of energetic nanocomposites in the pile at Ground Zero is hypothesized."

Ellers er det et stort problem å poste sitater, og det er på topp 5 listen min over alt som irriterer meg her i verden tror jeg, men det er vel for at forumet ikke skal renne ned av spam. Jeg håper forumadministrasjonen jobber med dette og gjør det lettere for brukere som meg og andre å poste lengre sitater. Det stopper opp på visse setninger og slikt, og det er ikke nødvendigvis antallet sitater som er problemet. Dette varierer litt, er preget av vilkårlighet og er ikke lett å bli klok på.
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)

Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
Post Reply