Ny Symphony of Science, tror jeg har postet noen av dem før. Likte spesielt godt denne, siden studiet mitt i hovedsak går ut på å studere strukturen og produktet av hjernen. Blir bare mer fascinert av hjernen desto mer jeg tenker på den.
Denne låta kan forøvrig lastes ned gratis og fullt lovlig på hjemmesiden.
En liiiiten hake er det selvfølgelig. Du må melde deg på mailiglista for å få lastet den ned... men det er da baaare hyggelig.
[youtube]M-6_DsBLXh8[/youtube]
Et aldri så lite live-opptak fra Lisboa:
[youtube]8HMaf_QR4Yg[/youtube]
Dette e et sykt band, første gang eg hørte de trodde eg det var bullshit... men de har vært på turne i Norge! syke tekster på sangene deres.. for ikkje å snakke om måten de snakker og synger på..
[youtube]wc3f4xU_FfQ[/youtube]
[youtube]Q77YBmtd2Rw[/youtube]
Nå: Kawasaki ZX 6R - 1997 mod (Ombygget til streetfighter)
X: Kawasaki Z 750 - 2005 mod
X: Kawasaki GPZ 500 S - 2001 mod
Fått litt dilla på denne låten her.... funker fett som kjøremusikk også
[youtube]xyJvYZQSOXo[/youtube]
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Herregud jeg er glad mye av denne musikken aldri bli å se dagens lys igjen! Herregud så mye søppel hahaha
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app