Jeg tokk i dag ut yamaha tzr med bare (V6 annleg, montert på som trim). Da jeg begynte å kjøre følte jeg att den hadd en elendig aks på hele turtallet.
Så hva må jeg gjøre for å få best mulig akselerasjon. Kom gjærne med mange trim tips
nei... har alt orginalt av deler unttat potta.... den hadde like dårlig aks sist sesong, så det er ikke no galt med forgasser eller bensin. Men er det mulig å får bra aks hvis man setter på en 60cc eller 70cc sylinder på med en 21 delorto forgasser?
sett inn en 125motor... så funker det litt bedre... er det ikke egen sånn mopped side her inne egentlig? tror jeg fjernet denne i noe innstillinger her en gang...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
RH racing wrote:sett inn en 125motor... så funker det litt bedre... er det ikke egen sånn mopped side her inne egentlig? tror jeg fjernet denne i noe innstillinger her en gang...
Du får trykke på det lille utroptegnet oppe i høyre hjørne, så rydder nok moderatorene opp i det. Denne tråden hører nok hjemme i "verksted 50-125cc" ja.