Band bestående av 5 vokalister, og 1 trommis som bl.a har gjort cover av Nightwish, Metallica og Iron Maiden sanger.
Artige greier

Yes, takk !!Kristian V. wrote:helt uten panfløyte:
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
Eneste måten å få solgt den rævva sangen antar jeg..herkit wrote:Kjekt å sjå på, men moralsk forkastelig at damer skal måtte selge seg så billig for å få lov å drive med musikk...
At det var en rævva sang tok eg med i regnestykket når eg kom fram til at ho solgte seg billigstiandre wrote:Eneste måten å få solgt den rævva sangen antar jeg..herkit wrote:Kjekt å sjå på, men moralsk forkastelig at damer skal måtte selge seg så billig for å få lov å drive med musikk...
Billig ræv?herkit wrote:At det var en rævva sang tok eg med i regnestykket når eg kom fram til at ho solgte seg billigstiandre wrote:Eneste måten å få solgt den rævva sangen antar jeg..herkit wrote:Kjekt å sjå på, men moralsk forkastelig at damer skal måtte selge seg så billig for å få lov å drive med musikk...