Lurer på om noen kan fortelle meg hvor alle plombene på en Honda NSR 125 er? (Har tatt de i potta og klipt CDI broa)
Takk på forhånd!
Plomber på Honda NSR 125
-
- Posts: 4
- Joined: 22 Aug 2011 22:38
- MC: Honda NSR 125 r 1997 mod
-
- Posts: 2
- Joined: 01 Sep 2011 21:18
- MC: Honda NSR
Re: Plomber på Honda NSR 125
Det er ei plombe i eksosen og i innsuget på noen modeller,og du får ikke samme effekt viss du klipper broa på en "plombert CDi som du får i en orginal FP CDI. Men du vil merke forskjell. Så kan du skifte ut eksosventil styringa og til FP.
Re: Plomber på Honda NSR 125
den hvite saken i innsuget er ikke en plombering, men en overgang fra rundt hull i forgasseren til 4kantig i innsug, slik at luft strømmningen skal gli bedre
ville og anbefalt og bytta til carbon reed ventiler
bytte til 145-150 dyse i gasser
bytte plugg til NGK BR9EIX
FP eksosventil styring
Jeg har foresten helt nye carboon reeds , ny 150 dyse og fp eksosventil styring for salg hvis du er interessert
ville og anbefalt og bytta til carbon reed ventiler
bytte til 145-150 dyse i gasser
bytte plugg til NGK BR9EIX
FP eksosventil styring
Jeg har foresten helt nye carboon reeds , ny 150 dyse og fp eksosventil styring for salg hvis du er interessert
Re: Plomber på Honda NSR 125
og så må du ta deg en tur inni luftfilterboksen og få borret noen hull, der er det strupt inn endel
Arn
Arn
- XxNSRxX
- Posts: 3
- Joined: 16 Nov 2011 20:12
- MC: Har ein Honda Nsr Supersprint 125 :)
Effekt anlegg. Trimplugg. 145 dyse .
Re: Plomber på Honda NSR 125
Ärn wrote:den hvite saken i innsuget er ikke en plombering, men en overgang fra rundt hull i forgasseren til 4kantig i innsug, slik at luft strømmningen skal gli bedre
ville og anbefalt og bytta til carbon reed ventiler
bytte til 145-150 dyse i gasser
bytte plugg til NGK BR9EIX
FP eksosventil styring
Jeg har foresten helt nye carboon reeds , ny 150 dyse og fp eksosventil styring for salg hvis du er interessert
Kor mye du skal ha for det da?
-
- Posts: 154
- Joined: 31 Dec 2006 04:24
- MC: X - NSR 125 2003(2004reg)
X - Toyota MR2 MKII
Now: Mercedes 190 (rømerca)
Now: Mercedes 190E turboprosjekt
Re: Plomber på Honda NSR 125
Tullball!
Jollymoto potte.
BR9EIX
Klipp CDI broa
kobl inn 1000ohms resistor i ledningene fra eksosventilstyring til servoen.
bruk ORGINAL 132 dyse.'
du får ikke carbonreed til nsr i norge. mcdeler på vartdal(sunnmøre) selger carbonreed blad du kan klippe til selv, GJØR DETTE, god forskjell!
noe mer kommer jeg ikke på i farta Min nsr gikk godt å vel 23.000km i mitt eie med den trimmen å har ALDRI hatt et feilslag i sin tid
Send en PM så skal jeg være pålogget idag om du vil vite hvordan du kobler inn resistor til eksosventilstyringen. da får du full pupp pass på. har du under 14-35 drev drar den på hjul ved pådrag med pasasjer.
Jollymoto potte.
BR9EIX
Klipp CDI broa
kobl inn 1000ohms resistor i ledningene fra eksosventilstyring til servoen.
bruk ORGINAL 132 dyse.'
du får ikke carbonreed til nsr i norge. mcdeler på vartdal(sunnmøre) selger carbonreed blad du kan klippe til selv, GJØR DETTE, god forskjell!
noe mer kommer jeg ikke på i farta Min nsr gikk godt å vel 23.000km i mitt eie med den trimmen å har ALDRI hatt et feilslag i sin tid
Send en PM så skal jeg være pålogget idag om du vil vite hvordan du kobler inn resistor til eksosventilstyringen. da får du full pupp pass på. har du under 14-35 drev drar den på hjul ved pådrag med pasasjer.
Honda NSR125 som er sykkelen vettu
- Mazda RX7 FD3S. bruksbil
- 190D 3.0 superturbo. prosjekt
- 190D 2.5 turbo. vinterbil
- 190E 2.0 turbo. lakt på is.
- Mazda RX7 FD3S. bruksbil
- 190D 3.0 superturbo. prosjekt
- 190D 2.5 turbo. vinterbil
- 190E 2.0 turbo. lakt på is.
-
- Posts: 18
- Joined: 08 Aug 2011 18:24
- MC: '98 Honda NSR 125
'01 Honda NSR 125 - Location: Akkerhaugen, Telemark
Re: Plomber på Honda NSR 125
138 dyse på fulleffekt de andre to dysene er også større på fulleffekt, her er et dysekit som gjør phbh28'n lik den som blir levert i orginal fulleffekt: http://www.dellorto.co.uk/merchandise/p ... ctionID=24Ducos wrote:Tullball!
Jollymoto potte.
BR9EIX
Klipp CDI broa
kobl inn 1000ohms resistor i ledningene fra eksosventilstyring til servoen.
bruk ORGINAL 132 dyse.'
du får ikke carbonreed til nsr i norge. mcdeler på vartdal(sunnmøre) selger carbonreed blad du kan klippe til selv, GJØR DETTE, god forskjell!
noe mer kommer jeg ikke på i farta Min nsr gikk godt å vel 23.000km i mitt eie med den trimmen å har ALDRI hatt et feilslag i sin tid
Send en PM så skal jeg være pålogget idag om du vil vite hvordan du kobler inn resistor til eksosventilstyringen. da får du full pupp pass på. har du under 14-35 drev drar den på hjul ved pådrag med pasasjer.
speedoptions.no har carbon-reed, koster 450kr ellerno
Nåværende kjøretøy:
'98 Honda NSR 125 - pusset opp - skjært - på'n igjen.. http://www.mopedportalen.com/forum/topi ... -pn-igjen/
'01 Honda NSR 125 - brukssykkel. Fulleffekt + gianelli eksos
'00 BMW 523i
'98 Honda NSR 125 - pusset opp - skjært - på'n igjen.. http://www.mopedportalen.com/forum/topi ... -pn-igjen/
'01 Honda NSR 125 - brukssykkel. Fulleffekt + gianelli eksos
'00 BMW 523i