Whitin temptation hadde intimkonsert på Isle of Man da jeg var der, var på campen ved siden av der vi hadde telt, fikk det med oss fra utsiden av gjerdet, var fett nok det
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Men i huleste...
er det bare "sinnamusikk" folk her????
Litt sydafrikansk...
[youtube][/youtube]
OG noe helt annerledes...
2 varianter av samme sang-videoen gir 2 totalt forskjellige settinger..
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Er det noen av dere her inne som har erfaring med apple music kontra Spotify? Hva er best for oss som driter 200 - 0 i å holde seg oppdatert på kommersiell listepop?
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Ooohhh yes.... har en kompis som ordner billetter... Dette skal jeg ha med meg Volbeat er i mine øyner det beste som har kommet innen rock de siste årene
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app