Blir festlig å møte noen MC folk igjen. Lenge siden sist jeg har fått skrytt av BMW'en nå

Det er som kjent alltid den siste sykkelen man har som er den "beste" så jeg kommer nok til (som de fleste andre) til å skryte av flere sykler etter hvert ja, haha.LordShaft wrote:Hahaha, å høyere blir fallhøyden når du bytter til ny sykkel igjen [emoji38]
Alltid kjekt å få sparket litt skosåler, tatt noen pils å diskutere sykkel sesongen som har vært, samt sesongen som kommer.
Note4
Tiden får vise hva det blir. Jeg endrer mening fort så ingenting er sikkert. Men en renbarket R-sykkel blir det nok ikke neiTosk wrote:Skal du ha R-sykkel, nå? :p
Nei jag viste han den nnye adv. sykkelen til Honda og da var han sold på den.Tosk wrote:Skal du ha R-sykkel, nå? :p
Jeg skal ike begynne å svare på hva det blir og ikke blir (men KTM GT er vel en sykkel jeg flere ganger har nevnt ser snasen ut, så dette hadde ikke blitt noen stor "overraskelse".LordShaft wrote:Jeg tipper nye ktm GT [emoji38]
Note4
Tror kanskje jeg må legge meg flat nå altså.Epylypzon wrote:Bror min kjøpte ny Honor nå. Knallfornøyd. Samsung / Apple kommer jeg nok aldri til å kjøpe selv ( selv om jeg ikke betaler noe for den). Betaler ikke 2-3000 for et merke.Elolz wrote:Personlig fatter jeg ikke at folk kjøper iPhone og Samsung til 6-8k når en kan få toppmodellene til Huawei/Honor f.eks til 2,5-3k. Kjøpte Honor 6 i vår til 2,7k, er mektig imponert. Det er jo bare å se på hva kunder skriver om den på komplett.no, så skjønner en fort at det er kun merkenavnet en betaler 2-3 dobbel pris for... Den utklasset daværende toppmodellene til både Samsung og iPhone på skjerm, cpu og batteri. Eneste var spillgrafikk den hang litt etter på, men det bruker jeg ikke mobilen til uansett. Vet ikke hvordan Honor 7 er i forhold til siste skrik fra de store.
Samsung har jeg bare dårlige erfaringer med, bortsett fra en pc-skjerm eller to, har alt annet jeg har hatt fra Samsung vært trøbbel med, det samme gjelder andre i familien. Dyre kameraer, tv'er, dvd, blu-ray etc... Så det merket boikotter jeg. Batteritiden til Samsung er også horribelt dårlig, der har de en del å lære av kineserne!
Apple produkter skal jeg aldri ha av prinsipp.
Sendt fra min Z3 Compact
De eneste som kan slenge med leppene i positiv forstand er damene..............................freddy123 wrote:Da har du kjøpt riktig sykkel da
Lordshfaftn slenger med leppa fordi han har kjøpt seg traktor og gikk fra den fine s1000rr som var et smykke med Akra eksos og det hele til trakormafians styggpene ktm:)
Sent from my iPhone using Tapatalk