Vi får se da bjerknez om jeg må ringe hu derre Bente

Bjerknez sitter og bjerknez står

Hva er det han gjør ? Jo han venter på vår

Han gleder seg mye , men ikke nokk

der han sitter og mumler for en BMW fjott

Sent from my iPhone using Tapatalk
Her må vi da snakke store vannmonitorer (vannkanon) Snakker vi vannpistolene på supply båt ellermekkern wrote:Kan fixe 600 sekundliter vann med 32 bar...
sikkert litt plundrete å klore seg fast men dog...clean blir en jo...
Mener å huske våre 3 pistoler hadde en kapasitet på 7200 m3/h ... 2000 l/sek.LordShaft wrote:Her må vi da snakke store vannmonitorer (vannkanon) Snakker vi vannpistolene på supply båt ellermekkern wrote:Kan fixe 600 sekundliter vann med 32 bar...
sikkert litt plundrete å klore seg fast men dog...clean blir en jo...![]()
Vi har jo Cobra skjæreslukker, men da tror jeg de blir å rævne i fisen! Det er jo ikke nødvendig i første omgang
Note4jhn wrote:.
Mener det ble sagt noe sånn ja ... 3-4 kn kanskje, på den jeg var.LordShaft wrote:Ja er det ikke noe slik som at båten bakker i x antall knop når alle går for fult? Mener å huske at det er blitt skrytt av![]()
Note4jhn wrote:.
Har en hovedvannledning i bunn av dalen..den leverer greit med drikkevann..kunne nok levert mer men da går rørbruddventilen..LordShaft wrote:Her må vi da snakke store vannmonitorer (vannkanon) Snakker vi vannpistolene på supply båt ellermekkern wrote:Kan fixe 600 sekundliter vann med 32 bar...
sikkert litt plundrete å klore seg fast men dog...clean blir en jo...![]()
Vi har jo Cobra skjæreslukker, men da tror jeg de blir å rævne i fisen! Det er jo ikke nødvendig i første omgang