Alle innlegg jeg skriver i min private blogg vil automatisk bli postet på denne siden og det er også primært denne siden jeg kommer til å bruke når jeg poster bilder og innlegg fra turer etc. Synes det er mer oversiktlig med en egen side til slikt
Forbanna trist, for jeg er ikke på facebook å kommer dessverre aldri til å bli medlem der igjen Du burde klippe og lime her også (syns jeg)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Nå tror jeg det har blitt litt missforståelser her folkens. Jeg kommer fortsatt til å blogge både her og på mcsiden som før, så ingen forandring der, men utfyldene turrefferater etc. vil jeg prøve og heller publisere på min egen hjemmeside (bjerknez.no). Jeg kommer uansett til å linke til siden min her inne de gangene nye turrefferater postes etc.
Altså, alt er som før. Det som er forskjellen er at alt som postes i min private blogg (bjerknez.no) også automatisk vil dukke opp på denne facebook siden. Altså har ikke dette noe å si med tanke på aktiviteten min her eller i andre forum.
Mye greiere og holde turrefferater på et sted og heller linke dit, enn å skrive det samme flere steder.
Snikkeren har vel gjort noe av det samme tror jeg?
Ja da missforstod jeg deg... jeg trodde alt skulle skrives på facebook framover
At du skriver på egen siden, å linker til bloggposten her er helt gull Da slipper jeg å gå innom facebook
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
LordShaft wrote:Ja da missforstod jeg deg... jeg trodde alt skulle skrives på facebook framover
At du skriver på egen siden, å linker til bloggposten her er helt gull Da slipper jeg å gå innom facebook
Hovedgrunnen til at jeg vil sende innleggene i den private bloggen til facebook er fordi jeg vil flytte kommentarer etc. dit. Det er også lettere og holde oversikt over kommentarer skrevet på facebook og man ser også hvem som kommenterer, slik at ikke man kan skjule seg bak rare nick etc. Dessuten så blir det jo også økt trafikk på min private blogg. På facebook siden vil man stort sett bare få en oppsummering av innholdet og man må dermed klikke seg inn på min private blogg for å se den fulle historien.
Jeg har vel helelr aldri vert noe flink til å blogge så veldig om mine turer. Vertfall ikke like flink som mange andre og grunnen er nok fordi man må blogge i flere forum for at folk skal få det med seg. Da er det enklere og skrive alt på ett sted for og linke.
Sikkert gammelt nytt for mange her inne, men her har jeg laget et lite PMS blogginnlegg med en kjapp oversikt samt forklaring på hvorfor jeg har valgt de syklene jeg har hatt etc.
Ja, noe var "gammelt" nytt for oss som har fulgt deg en stund... Men det går helt fint å lese igjen
Innholdet skal jeg ikke kommentere så mye rundt. Men layouten på bloggen din er tatt et kraftig hopp i riktig retning Utrolig behagelig skrift, litt stilig med måten bildene kom inn på (mac) og takk gud for at du har fjernet vannmerket fra bildene du poster der inne
Veldig bra Ove. Dette blir nok veldig bra hvis du klarer å følge på med interessant innhold
Nå har jeg nettopp kommet hjem etter årets første tur på halvtørre veier og strålende solskinn. Litt småkjølig, men har opplevd værre. Ble bare en liten tur på underkant av 5 mil, men gud så deilig å kjnne litt krefter igjen. Har jo kjørt VW UP i hele vinter
Da kan 9. Februar 2016 settes som årets første MC-runde. To uker tidligere enn i fjor
Mobilen glemte jeg hjemme så ingen bilder desverre, men det driiiter jeg i.
Nå har jeg nettopp kommet hjem etter årets første tur på halvtørre veier og strålende solskinn. Litt småkjølig, men har opplevd værre. Ble bare en liten tur på underkant av 5 mil, men gud så deilig å kjnne litt krefter igjen. Har jo kjørt VW UP i hele vinter
Da kan 9. Februar 2016 settes som årets første MC-runde. To uker tidligere enn i fjor
Årets første tur og ingen bilder?!?
Du vet hvordan det er Hr. B, da har du nok ikke kjørt BMW i dag
Årets første tur og ingen bilder?!?
Du vet hvordan det er Hr. B, da har du nok ikke kjørt BMW i dag