Veldig stilig, lurer på hva målene på denne sykkelen blir?
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Ryktene om 390 ADV har vel eksistert noen år, det er til og med kommet meldinger om at fabrikken i India skulle starte produksjon av prototyper i fjor og at den mest sansynlig skulle lanseres i år. Men fremdeles er det bare rykter.
Hadde sikkert blitt moro med en 390 ADV om de velger å lage en, hvordan motoren blir i forhold til størrelse og vekt er jo også et spørsmål med tanke på bagasjeløsning som fort gir en del ekstra vekt, samt utfordringer i terrenget(ja jeg vet de har mindre motorer på SX som går godt, men de har verken bagasje eller noe serlig til elektro og annet dill). Men nå sammenligniner jeg litt med min 1190R som egentlig har mer en nok kraft, så der blir sikkert nok å vel så det. Kunne sikkert vert kjekk å ha som en MC nr 2 (eller 3) der en av ADV'ene hadde offroad dekk, og den andre hadde gatedekk for å kjøre til/fra jobb og på vanlige asfalt turer.
Tror jeg må sette den på ønskelisten å se om den kommer i produksjon om et år eller to...
Har heller ikke sammenligningsgrunnlag i forhold til å prøve 390 Duke, men den skal jeg prøve i løpet av den neste måneden, så jeg burde muligens ikke uttale meg før etter det...
Er det fabrikken i India som skal produsere den er det bare å drite i hele greien. Var en del andre sykler som kom derfra med noe frynsete kvalitet
Note4
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
LordShaft wrote:Er det fabrikken i India som skal produsere den er det bare å drite i hele greien. Var en del andre sykler som kom derfra med noe frynsete kvalitet
Note4
KTM Duke fra 125 til 390 produseres vel der? De er da helt ok de?
Stemmer nok at Duke 125 til 390 produseres i India. På lik linje med Kina produksjon så er det viktig å komme med riktige spesifikasjoner i forhold til produksjonen og material valg. Så lenge det er gjennomtenkt så kan det bli vel så bra som å produsere her hjemme.
Har som nevnt ikke erfaring med de mindre Duke Sykklene selv, men de selger jo så pass mange at viss det er dårlig produksjon så vil man oppdage det snart. Å enn så lenge er der ingen 390 ADV tilgjengelig, så tenker at eventuelle feil fra tidligere modeller kommer frem før sykkelen.