Hva har du kjøpt i dag?
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Har de lignende til Tomtom rider også?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bestilt på nett, leveres direkte til MrPitlane. Planen er å få de på før Vålerbanen, i det minste om det blir en lang tur til før det.

Jeg joiner deg og jeg har nettopp gjort det samme som deg. Dog har jeg bestillt andre dekk. Nemlig Angel GT

Velkommen i klubben, denne blir du nok å like godtGielas wrote:(Kjøpt i går) Forskuttert av skattepenge-sekken![]()
[img]http://i1064.photobucket.com/albums/u364/gielas1/Navigator%20V.jpg[/img]
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
- ojda
- Bamsefar
- MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣 - Location: Kristiania
Uff! Må jeg til å lese bruksanvisning igen nå

2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
Nei nei nei, var aldri innkjøringsproblemer med enheten! Basecamp programmet derimot, som du ikke er nødt å bruke! Ja der var det like før liv gikk tapt [emoji56][emoji85]
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Gielas
-
- Moderator
- MC: 1999 Suzuki XF650 Freewind

Ny pakning til eksosen, både denne og mot potten, fått litt mer enn normal tikkelyd i det siste og satser på at dette hjelper.
Anskaffet selvfølgelig ikke denne uten å ha i baktankene at ojda ville være der som problemløser

Gielas
- ojda
- Bamsefar
Alltid til tjeneste 

2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
http://www.xlmoto.no/mc-bukse-acerbis-adventure--svart#
Jeg er egentlig litt usikker.. Hva synes dere?
Jeg er egentlig litt usikker.. Hva synes dere?
=^_^=
- ojda
- Bamsefar
Punkt 1 er at jeg igjennom årene har prøvet et uendelig antall jakker, bukser, støvler og hjelmer,
å av det som etter størrelsen burde ha passet er det en ganske stor prosent som her vært ubrukelig
mht størrelse og passform.
Punkt 2 er at denne ikke holder en så bra pris at jeg hadde giddet å ta maset med eventuelle returer oa
Punkt 3 må bli beskrivelse av plagget. 95% polyester låter ikke mye mc i mine ører
Cordura er det magiske ordet du skal se etter når det gjelder stoff i plagget
Bodde ikke du i nærheten av Graarud motor?
Stikk ned en tur å ta en liten prat med Andree i butikken, han har forresten ofte en del rimlige "rester" liggende
å av det som etter størrelsen burde ha passet er det en ganske stor prosent som her vært ubrukelig
Punkt 2 er at denne ikke holder en så bra pris at jeg hadde giddet å ta maset med eventuelle returer oa

Punkt 3 må bli beskrivelse av plagget. 95% polyester låter ikke mye mc i mine ører

Cordura er det magiske ordet du skal se etter når det gjelder stoff i plagget

Stikk ned en tur å ta en liten prat med Andree i butikken, han har forresten ofte en del rimlige "rester" liggende

Takk for svar! Cordura er jo egentlig ikke et stoff/materiale men heller navnet på en fabrikant? Jeg besøkte nettsiden til Graarud og utvalget der var ikke spesielt stort, men kanskje jeg burde besøkt butikken igjen. Jeg bor ikke så altfor lang unna så du husker riktig (:.ojda wrote:Punkt 1 er at jeg igjennom årene har prøvet et uendelig antall jakker, bukser, støvler og hjelmer,
Punkt 2 er at denne ikke holder en så bra pris at jeg hadde giddet å ta maset med eventuelle returer oa![]()
Punkt 3 må bli beskrivelse av plagget. 95% polyester låter ikke mye mc i mine ører![]()
Cordura er det magiske ordet du skal se etter når det gjelder stoff i plagget![]()
Jeg har allerede en jakke fra Acerbis som sitter ganske bra (tror jeg). Jeg er litt redd for at buksen skal bli for stor, men jeg tror den vil passe..jeg hpoer det ihvertfall,,hah,
=^_^=
- ojda
- Bamsefar
Klipp fra wikki.
Cordura var tidligere et registrert navn på et sertifisert rayon materiale fra DuPont.[1]
I dag er det et registrert navn på et high-performance Nylon6,6 produkt laget av Invista, et heleid datterselskap av Koch Industries Inc.
Cordura benyttes i en mengde produkter fra bagasje og ryggsekker til støvler, militærutstyr som slidrer og ammunisjonsvesker, samt performance utstyr.
Materialet har lang holdbarhet og er motstandsdyktig mot skader.
Cordura var tidligere et registrert navn på et sertifisert rayon materiale fra DuPont.[1]
I dag er det et registrert navn på et high-performance Nylon6,6 produkt laget av Invista, et heleid datterselskap av Koch Industries Inc.
Cordura benyttes i en mengde produkter fra bagasje og ryggsekker til støvler, militærutstyr som slidrer og ammunisjonsvesker, samt performance utstyr.
Materialet har lang holdbarhet og er motstandsdyktig mot skader.