Drikker litt Stianvann på sengen før jeg kubber! 35,- for en sixpack vekket sunnmøringen i meg [emoji43]
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Nå har jeg nettopp kommet inn etter en liten kvellstur på Mottor-sykkern, sitter her å er litt frossen. 5 grader å nysnø i fjella kan tyde på at det blir en tidlig vinter i år. For i mårra snur sola
ArcticTiger wrote:Nå har jeg nettopp kommet inn etter en liten kvellstur på Mottor-sykkern, sitter her å er litt frossen. 5 grader å nysnø i fjella kan tyde på at det blir en tidlig vinter i år. For i mårra snur sola
Jeg har trua på en ny vår der Nord
Vi gir ikke opp så lett
Trondgv wrote:Nettop kommet hjem fra Elkjøp med den nye SAMSUNGEN min. Ble en S7 edge. Godt å bli kvitt den jævla iphonen med tidenes dårligste batterikapasitet.
Nettopp funnet ut at denne ikke er uknuselig, dag 1 og knust skjerm.. [FACE WITH TEARS OF JOY]
Akkurat nå er jeg ferdig med alt som skulle gjøres før den store NN-turen. Justert ventiler, målt coiler og relèer og strammet lock nut til clutchfjæra. Har hatt start men ikke kjørt av hensyn til naboene så jeg vet ikke hvordan clutchen ble.
Litt bråk fra en ventilløfter men det driter jeg i og gjør ikke noe med det til vinters.
Jeg har kjørt minimalt i forhold til normalt i vår men fordelen er at bakdekket holder ut NN-turen.
Får bare håpe at jobben gjør at sykkelen holder gjennom sesongen...
ojda wrote:Jupp, med tjuvstart på systembolaget før avgang
neimen, ojda da
La det være sagt.. Kanskje vi bør samkjøre godsakene vi tar med oss på turen i år? Jeg sitter å vurderer en liter med Talisker eller Cull Ee la
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Akkurat nå er jeg inne igjen i leiligheten med klage fra ene nabokjerringa om at sykkelen min "bråker" for mye ....
Hva faen er det ned gamle folk har de ingen ting og gjøre en å klage på ungdommen eller [emoji36] jeg sa at det umulig kunne være så jævlig ille når hun sa hun bodde i 2.etg men at jeg skulle prøve og lage lite lyd...
Jeg får kreft av sånne ting .
Har jo allerede en annen idiot som klaget på at den sto parkert forran bilen min, jeg gjør vel hva faen jeg vil med min egen parkeringsplass svarte jeg bare da [emoji28]