JK95 wrote:Ble ny(brukt) høyre side av framgaffel, da hakket i gaffelbeinet gjør at det ikke tetter
Den er lei.... måtte du blø mye da?
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
BMWilly wrote: mudsling + fenderextender fra nippy.
Den beste forbedringen av sykkelen du blir å gjøre
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
JK95 wrote:Ble ny(brukt) høyre side av framgaffel, da hakket i gaffelbeinet gjør at det ikke tetter
Den er lei.... måtte du blø mye da?
Nei, det var ikke han som lakk
Sent fra min E5823 via Tapatalk
Har ikke merket noen ukontrollert lekkasje på meg selv i senere tid nei
Ble 1757,- fra Latvia med expressfrakt, fikk pruta 15Euro Må nesten nevne med det samme at jeg fant ikke den jeg kjøpte via Ebay.com eller Ebay.co.uk, men via Ebay.de. De andre fant den ikke, samme historie med SW Motech-veskene mine også, Ebay.de har et helt egen utvalg virker det som
Servicen blei billigere enn eg hadde rekna med så rauk på eit par med SIDI Adventure sko og såklart nytt bakdekk, Metzeler Tourance Next. Liten runde på 6 mil idag på småveier berre for å kjenne litt på dekket og foreløpig er eg veldig fornøyd.
Jeg er fornøyd med Sidi skoa mine, quattrokim
Brukt mine i flere år nå, aldri blitt våt på potene i regn vær.
Mulig noe varme når det bikker 25 på stokken. Men ta dem av en tur når det er bensin og cola stopp, så har du gode slite sterke sko i mange år
Bra beskyttelse oppover leggen, det er viktig!
Busa Trond wrote:Jeg er fornøyd med Sidi skoa mine, quattrokim
Brukt mine i flere år nå, aldri blitt våt på potene i regn vær.
Mulig noe varme når det bikker 25 på stokken. Men ta dem av en tur når det er bensin og cola stopp, så har du gode slite sterke sko i mange år
Bra beskyttelse oppover leggen, det er viktig!
Beskyttelse er alfa og omega. Men til veldig aktiv landeveiskjøring kommer eg nok til å bruke TCX skoa da dei er fantastiske til det bruket. Litt lite følelse med bremse og girpedal med SIDI sine.
Kunne ikke være uten jeg heller. Å siden Jeg og Busa har omtrent alt annet likt, kunne jeg ikke avstå fra å kjøpe slike, helt like som han kjøpte heheh
Jeg er noe skeptisk til denne altså (helt sikkert uten grunn)
Denne skal jeg studere nærmere neste gang våre veier møtes Flanker