ojda wrote:Hahaha, kan ikke lenger se hverken Nutella eller NonStop uten å tenke på Stian
Stian er en godtegris og godgutt, og for alltid vil Nutella, nonstop og blekksprutpølse ha en sentral plass i minnene om El Quattro-turen i 2015
Men hva gjør JEG nå? Sitter på jobb, gleder meg til laaaang "fri" og mye jobbing i hus og heim. Så da blir det litt trøsteshopping, og planlegging av modifiseringer på gamlegutten (altså XTZen som skal få gjøre jobben på Palmas grustreff)
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg: http://www.kant1.no
ojda wrote:Hahaha, kan ikke lenger se hverken Nutella eller NonStop uten å tenke på Stian
Stian er en godtegris og godgutt, og for alltid vil Nutella, nonstop og blekksprutpølse ha en sentral plass i minnene om El Quattro-turen i 2015
Men hva gjør JEG nå? Sitter på jobb, gleder meg til laaaang "fri" og mye jobbing i hus og heim. Så da blir det litt trøsteshopping, og planlegging av modifiseringer på gamlegutten (altså XTZen som skal få gjøre jobben på Palmas grustreff)
Det var en lettelse, Nå vet jeg ikke hvem Stian er tror jeg, men han om den maten, Jeg mente å tro at Lorden var litt mer kvalitetsbevisst i matveien
@Kant1 det er godt du gjør forberedelser til grushappeningen på skauen. selv har jeg mottatt nye ekstrasåler til Betty i dag.
Ikke akkurat tøfler for å si det slik. Blir spennende å prøve ut disse..
De gamle Heidenau Scout K60 skal av og aldri mere på min sykkel...
Vært innom biltema og kjøpt vindusviskere som ikke passet. Også var jeg innom Mazda-forhandleren og sjekka prisen på registerreim. Oppdaga i samme slengen at de har gratis oljeskift. Betaler bare for olja og filteret. 815kr takk. Time i morgen
Tosk wrote:Vært innom biltema og kjøpt vindusviskere som ikke passet. Også var jeg innom Mazda-forhandleren og sjekka prisen på registerreim. Oppdaga i samme slengen at de har gratis oljeskift. Betaler bare for olja og filteret. 815kr takk. Time i morgen
Skifter du olje og filter selv har du 450kr/t....
hvis du har mulighet da..
Er ikke gira på å gjøre det sjæl på bil. Jeg kjøper heller ikke olje på biltema, uansett kjøretøy, så det hadde ikke blitt billigere enn 800kr uansett.
Sånn, sykkelen nyvaska (eller egentlig nyspylt). Det viste seg jo at den faktisk er svartlakkert og ikke pollengrønn med grusbrune felger..
Nå slapper jeg av med en god kopp kaffe og en Tundra Vodka (straight selvsagt) fra Sibir og er klar til å pakke opp sykkelen med alt fremlagt for Norgestreffet og NN-turen som for mitt vedkommende starter i morgen kl 17:30 med Stockholm-ferga
Sitter og lurer på hvordan i all verden jeg har fått så vondt i store tåa. Føles nesten ut som et brudd eller noe. Har ikke kjent noe før i dag, mulig dette er en hendelse fra helga, men who knows. Er ikke noen hobby-doktor her som har litt peiling? Kan bøye den.
Prøv å knipse på tåen innover mot beinet, det behøver ikke bety at det er brudd, men gjør dette jævlig vondt er det stor sannsynlighet for at det er brudd
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app