MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Tosk wrote:Begynte å ta rusta på ene hjulbua. Totalt gjennomrusta på innsida. Hele den kanten innafor kom av i biter. Da ble prosjektet bare å se hvor lite stygt jeg får det til, for rusta kommer tilbake igjen uansett.
skrap det rent og mal på noe skikkelig tjukk maling- så fyller du innersiden med tec7 eller lignende og jevner det til, og blåser på litt body..
Tosk wrote:Begynte å ta rusta på ene hjulbua. Totalt gjennomrusta på innsida. Hele den kanten innafor kom av i biter. Da ble prosjektet bare å se hvor lite stygt jeg får det til, for rusta kommer tilbake igjen uansett.
skrap det rent og mal på noe skikkelig tjukk maling- så fyller du innersiden med tec7 eller lignende og jevner det til, og blåser på litt body..
Hahah, du snakker som at jeg har den fjerneste anelse om hva jeg driver med. Jeg er såvidt nevenyttig nok til å spraye på grunning.
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Hahah, du snakker som at jeg har den fjerneste anelse om hva jeg driver med. Jeg er såvidt nevenyttig nok til å spraye på grunning.
skrape med en skrutrekker og kline på noe fugemasse bør nok gå bra....
mekkern wrote:
skrape med en skrutrekker og kline på noe fugemasse bør nok gå bra....
Er meningsløst. Eneste som har noe for seg med det her er å sveise på ny hjulbue, og det er ikke så viktig for meg
Prøver å hente meg inn etter en helg borte fra forumet Ei helg på Gatebil tar på
Sitter nå å planlegger uka, tenker en kjøretur i morgen, kanskje til Dalen eller noe? Også er det nok bankers at jeg kjører lørdag morgen mot Ørsta og Snikkern
Sitter og venter på at siste timen på jobb skal fly avgårde [emoji1]
Har egentlig ikke noe og holde på med og prosjektlederen er på ferie og jeg har gjort alt jeg hadde på tapetet idag ... Herregud så kjedelig det er og ikke ha noe særlig og holde på med ....[emoji36][emoji42][emoji42][emoji42]
Reiser vel snart hjem tenker jeg og saler opp yamahaen og tar meg en kveldstur
JK95 wrote:Prøver å hente meg inn etter en helg borte fra forumet Ei helg på Gatebil tar på
Sitter nå å planlegger uka, tenker en kjøretur i morgen, kanskje til Dalen eller noe? Også er det nok bankers at jeg kjører lørdag morgen mot Ørsta og Snikkern
Gode greier. Du er hjertelig velkommen. Jeg kan sikkert kjøre deg i møte og slå følge tilbake til Ørsta. [emoji106]
Går i dusjen etter en nær 3t. runde med grundig vask og polering av sykkelen [emoji106]
20 min. etter at jeg var ferdig og parkerte begynte det å regne, og nå er det visst torden på vei også. Hele Drammen er visst oversvømt, men slett ikke så ille her... foreløpig [emoji15]
Akkurat nå venter jeg på helikopter som kanskje ikke kommer, men OM det kommer blir det ei natt i Florø-- rekker ikke noe fly til Bergen iallefall.
Så gode muligheter for en øl... en Kinn av noe slag
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg: http://www.kant1.no
Sitter på hytten, grillen er tent å ølen er kald, men fy F så lyst jeg har til å kjøre en liten tur på MC. Har ikke vert optimalt MC vær siste uken, men tidvis fint. Hjem igjen i morgen, en uke på hytten med familien uten MC får være nok i denne omgang.
Spiritofwinter wrote:Sitter på hytten, grillen er tent å ølen er kald, men fy F så lyst jeg har til å kjøre en liten tur på MC. Har ikke vert optimalt MC vær siste uken, men tidvis fint. Hjem igjen i morgen, en uke på hytten med familien uten MC får være nok i denne omgang.
Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis du venter med ølen, så kan jeg komme deg i møte. Er jo sikkert masse grusveier som kan utforskes i Stryn.
Spiritofwinter wrote:Sitter på hytten, grillen er tent å ølen er kald, men fy F så lyst jeg har til å kjøre en liten tur på MC. Har ikke vert optimalt MC vær siste uken, men tidvis fint. Hjem igjen i morgen, en uke på hytten med familien uten MC får være nok i denne omgang.
Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis du venter med ølen, så kan jeg komme deg i møte. Er jo sikkert masse grusveier som kan utforskes i Stryn.
KTM'en står hjemme, kjørt familievogn siste uken...
Hadde jeg hatt MC her på hytten så hadde jeg kunne vert her en uke til.