Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk
Virker ikke helt feil detJLafton wrote:Jeg setter kursen vestover på mandag morgen. Kanskje vi kunne treffes et sted å ta en kaffe å sparke dekk ?
Til Nesbyen ja, når har du tenkt å reise derifra i morgen?Palma wrote:Virker ikke helt feil detJLafton wrote:Jeg setter kursen vestover på mandag morgen. Kanskje vi kunne treffes et sted å ta en kaffe å sparke dekk ?![]()
Drar til Nesbyen i dag, og ferden går videre på mandag via Vats, hemsedal, tindevegen osv, satser på Stadt++ utpå dagen![]()
Vi har jo LocaToWeben
Jasså, rart at folk absolutt må oppleve sakene kraftig på kroppen før de hører etter det de blir fortaltPalma wrote: Men ang bremser på grus og ABS, jeg tar tilbake ALT (nesten) jeg har sagt om ABS på grus. Lang nedoverbakke, løs grus ga meg en aldeles JÆÆÆ.... opplevelse i går. Tråkka på bakbrems ABS'n funka velsig bra, dvs jeg hadde 0 skrubb... grøftekanten var faretruende nær... Det gikk bra..
Ja og bra at det gikk bra. Det sier vel noe om hva slags preferanser jeg har fra tidligere, både med fart og stigning/bratthet.joo wrote:Jasså, rart at folk absolutt må oppleve sakene kraftig på kroppen før de hører etter det de blir fortaltPalma wrote: Men ang bremser på grus og ABS, jeg tar tilbake ALT (nesten) jeg har sagt om ABS på grus. Lang nedoverbakke, løs grus ga meg en aldeles JÆÆÆ.... opplevelse i går. Tråkka på bakbrems ABS'n funka velsig bra, dvs jeg hadde 0 skrubb... grøftekanten var faretruende nær... Det gikk bra..
![]()
Men en dag med ny lærdom er jo bra, og så gikk det også godt tross alt
Er vel en trassig og egenrådig gubbe som ikke tar til seg råd og tips fra andre...Palma wrote:Ja og bra at det gikk bra. Det sier vel noe om hva slags preferanser jeg har fra tidligere, både med fart og stigning/bratthet.joo wrote:Jasså, rart at folk absolutt må oppleve sakene kraftig på kroppen før de hører etter det de blir fortaltPalma wrote: Men ang bremser på grus og ABS, jeg tar tilbake ALT (nesten) jeg har sagt om ABS på grus. Lang nedoverbakke, løs grus ga meg en aldeles JÆÆÆ.... opplevelse i går. Tråkka på bakbrems ABS'n funka velsig bra, dvs jeg hadde 0 skrubb... grøftekanten var faretruende nær... Det gikk bra..
![]()
Så nå skal jeg prøve meg fram uten ABS
Jadda jadda, nå har jeg lagt meg flat og innrømmet at jeg denne ene gangen tok feil... Det er menneskelig å feile, jeg har faktisk gjort det en gang før og, det var i eeeeee... 1982, men nå husker jeg ikke navnet hennes..ole m. wrote:Er vel en trassig og egenrådig gubbe som ikke tar til seg råd og tips fra andre...Palma wrote:Ja og bra at det gikk bra. Det sier vel noe om hva slags preferanser jeg har fra tidligere, både med fart og stigning/bratthet.joo wrote:
Jasså, rart at folk absolutt må oppleve sakene kraftig på kroppen før de hører etter det de blir fortalt![]()
Så nå skal jeg prøve meg fram uten ABS