Sitter og skriver handover til de som skal på jobb neste uke + Avgang til Spania imorgen, og 3 uker der. Tror det blir bra
Traktoren skal på Ride i ettermiddag og få seg en 10k km service mens jeg er borte. Så henter jeg den i månedskiftet august/sept. Da får jeg finne noen veier å utforske en ukes tid i starten av sept. Fin måned det å farte rundt
Kanskje Nord Norge... blir litt inspirert av alle disse tur referatene!
3 uker til Spania... Du får prøve å følge litt med her hjemme da, for det skjer mye i August måned
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Kommer hjem natt til 14. august, og sannsynligvis en parafinpapegøye ut i havet fra Kristiansund 15. aug. Etter tidsplanen som er satt opp går jeg iland på Kværner Stord ca 28 august. DA, er det på tide med litt fri igjen
Skulle hatt det anlegget jeg hadde i Poloen min du som jeg kjøpte helt ny i 1998. 4x 10" subwoofers samt frontkit og full pakke. Tre forsterkere hadde jeg også. Dæven, det var trøkk. Faktisk så mye trøkk at man ble kvalm når man spilte på full guffe i mer enn ett minutt
Artig den gang, men i dag bryr jeg meg svært lite om annlegg i biler. De orginale har begynt å bli veldig bra nå. Vertfall hvis du punger ut noen kroner på ekstrautstyrslista.
Bjerknez wrote:Skulle hatt det anlegget jeg hadde i Poloen min du som jeg kjøpte helt ny i 1998. 4x 10" subwoofers samt frontkit og full pakke. Tre forsterkere hadde jeg også. Dæven, det var trøkk. Faktisk så mye trøkk at man ble kvalm når man spilte på full guffe i mer enn ett minutt
Artig den gang, men i dag bryr jeg meg svært lite om annlegg i biler. De orginale har begynt å bli veldig bra nå. Vertfall hvis du punger ut noen kroner på ekstrautstyrslista.
Er ikke så gal etter lyd :p de orginale var ubrukelige, så fikk jeg feil specs og bestilte to 6x9 istedenfor 6x8. Så har bytta i fremdørene, orginale i bakdørene, 6x9 i hattehylla(vinkla opp så de ikke reflekterer i bakruta) og 1x12 sub i bagasjen :p
Har nettopp vært helikopter på riggen her, det siste før helga. Da er det min tur neste gang, på mandag. Og hva sier værmeldingen til mandag/tirsdag? REGN!!!
Lurer på å avskilte Speedy, for det kan kanskje trigge noe sol?
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg: http://www.kant1.no
Du kant1 av kænteburry må ikke være så pessimistisk nå [emoji12]plutselig skinner sola og da kjenner du hvor fuckings deilig det er og være på tur en sommerdag i Hardanger [emoji6]
Kant1 wrote:Tror ikke den vil skinne på lenge, dessuten er sommeren snart over
Jeg er absolutt vanntett, men jeg DRØMMER ikke om en klissvåt kjøretur...
Kant1 wrote:Tror ikke den vil skinne på lenge, dessuten er sommeren snart over
Jeg er absolutt vanntett, men jeg DRØMMER ikke om en klissvåt kjøretur...
Lenge siden jeg har hørt deg så pessimistisk onkel. Er alt bra med deg?