Eventuellt god bedring

60 fps ser myyye bedre ut. Jeg vil ha minst full hd og 60fps.Toven wrote:Se litt på youtube, video filmet med 60fps og de med 30fps.
Myyyye mer smoothere med 60fpsSpørs om du vektlegger det da
Huffda..håper det går bra med deg og alle resultatene er normale (eller eksepsjonelt bra) (:.JLafton wrote:Formen er grei, noe nummen i armen å et lite merke inni hånda. Ellers skal blodprøver og hjerteanalysen være bra. Nettopp vert å tatt røntgen av lunger og hjerte nå.
Blir liggende her på overvåkning til i morgen.
Tosk wrote:Bestilte iPhone SE og 12000mAH powerbank. Nå skal jeg ikke gå tom for strøm!
Toven wrote:*bilde*
Flanker wrote:30fps kan gi større fartsfølelse, samt bedre bildekvalitet pga. en lukkehastighet som gir lavere ISO, så 60fps er ikke noen "hellig gral". Det blir litt som megapiksel racet på kompaktkamera for en del år siden, med mest mulig fps og høyest mulig oppløsning. Bakdelene med dette snakkes det lite om.
Skal du kjøre slow motion er 60fps fint, men det har som sagt også bakdeler. Det du ser på tv er store sett 25fps... Fokuser mindre på specs og mer på det fototekniske + redigering for et beat mulig resultat, det er mitt råd [emoji106]
Selv skyter jeg det meste i 1080p 30fps, det duger i massevis. Og skal man se på specs på et kamera så se mer på blender, sensor og prosessor enn antall fps og oppløsning!
Bottom line: fps er det MINST viktige i å lage ålreit film, så lenge vi ikke snakker slow motion elns!Toven wrote:Bottom line: 60fps er mye smoothere å se på!
Hvorfor gå for et kamera som kun klarer 30fps når det er kameraer som klarer høyere?Flanker wrote:Bottom line: fps er det MINST viktige i å lage ålreit film, så lenge vi ikke snakker slow motion elns!Toven wrote:Bottom line: 60fps er mye smoothere å se på!