Den 8 februar tittet solen frem på Gol igjen, kjenner humøret stiger.
I går var det en med en Honda 1000 africa-twin som var innom sjappa å kjøpte øl. Har sett flere sykler i dag som har kommet over Golsfjellet.
Fullførte resten resten av jobben med bunaden til GSAen i garasjen i dag. En oppstart og en liten runde på en hvit grusvei i nabolaget. Sikkert kjørt flere hundre millimeter
Du har vært å snopa til mopeden ser jeg Ble bra det der...
Jeg driver å spekulerer på utvendig (matt) foliering av koffertene også litt annet små snax... men usikker på om jeg skal prioritere småtteri eller om jeg skal legge de (alt for mange kronene) det koster med svart sotet vindskjerm.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Busa Trond wrote:Er det svart foliering du hadde tenkt!
Ja, er svart, men litt sånn matt overflate. Slik at det ligner mest mulig på resten av det svarte på sykkelen
JK95 wrote:Kjenner en i Trondheim som jobber på bilreklame AS, de er flinke
Har kontakter på Informativ i Bergen, å de er også ekstremt flinke
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app