Hvordan en VW kan ødelegge økonomien? 1. Vrak en gammel VW. 2. Ta opp banklån for å kjøpe en nyere. 3. Krasj så den nyere i en stolpe så den nesten blir vraket og står på verksted i 6-7 uker. 4. Forsikre VW i et selskap som har MAX 14 dagers leiebildekning og begynn å betale for leiebil av egen lomme. 5. Ødelegg en felg som det ikke går å skaffe maken til, siden den er fra 08 + ett dekk. 6. Betal egenandel for skaden og tre felger + ett dekk, siden forsikring bare dekker ett komplett hjul. 7. Og på toppen ha en inntekt som så vidt dekket normale utgifter og ikke disse ekstra.pollti wrote:Nå har jeg skummet gjennom tråden etter litt fravær og er mildt sjokket. Hvordan i hule en vond kroppsdel og en VW ødelegge økonomien skjønner jeg ikke. At en VW kan riste et helt industrikonsern, det har jeg skjønt. Så i all min visdom etter dype konsultasajoner med alle stemmene i hodet mitt ivrig hjulpet av Bache Gabrielsen så tror jeg en kan dra følgende konklusjoner:
-Det er ikke enden på verden, det er en overgangs fase til du blir bedre i skroget.
-Ypperlig anledning til å kjøpe Hyse 650 GT naken ?
-Ikke hør på doktoren. Jeg har krystall klar røyk hoste og det trenger jeg i hvert fall en gnom med usigelig mange år på universitet for å fortelle meg ! Jeg har en tremenning som er dåkter og staker blodårer. Prøv Plumbo så jeg, pysa er nå sjefs pyse i mine øyne.
Nedturen er at når du har solgt begge moppene så går forsikringspremien opp. Jeg solgte nettopp et par italienske biler og da gikk premien opp. Så solgte jeg Pollti bilen . Da gikk premien opp igjen til jeg minte dem på at mindre risiko burde bety mindre premie og da så alt så mye bedre ut etter den samtalen.
Håndleddet har gudskjelov ikke ødelagt så mye mer enn noen egenandeler ved lægebesøk enda, og nå har jeg heldigvis frikort.
Hyse? Jeg? Før vil jeg heller sykle.