Jeg er 185 med lange bein.

Også for meg er det revnende likegyldig hva jeg kjører som arbeidsbil, så lenge jeg ikke har betalt ei krone for den. Da er det bare å slite med sjefens valg av fordon. Er jo heller ikke sikkert jeg har noen framtid i Byservice AS etter endt NAV-tiltak, så det var mest for å blåse ut litt overtrykk.mekkern wrote:Hvilken type "donke" jeg kjører på jobb spiller ingen rolle egentlig men Ford connect og Renault kango har bra benplass uten at en sitter med ryggen knekt forover.![]()
Jeg er 185 med lange bein.
BAH! Humbug! Å bli funnet død i nærheten av en sånn lommelykt med hjul på må da være en vederstyggelig skjæbne.pollti wrote:Jævla pingler ! Er jo bare å mose den franske hvis dere ikke liker denI dag har jeg gått amok på Finn . no og har kjøpt en Ræva med nye batterier. Rekkevidde 30 km sier selger, og den har litt rust og da er den brukandes som delebil sa han. For no toill, da er det strøken pollti bil da !
Han begynte på 10 lange men han ble presset til 7 000. Sebastian rister på hodet men henter den i morgen. Orange Ræva med 22k på telleren, tenker medlemsskapet i Klorofyll Kommunistene er i postkassa når jeg kommer hjem
Er nok en del som legger til både høyfjells- og ødemarkstillegg i utlegningene sine. Og kukkmåling v.h.a lengste, mest spektakulære og eksotiske MCturer er ikke meg. Men å tøffe hit og dit i et godt utvidet nabolag bare for avkobling er helt topp for meg med mitt ambisjonsnivå.ArcticTiger wrote:@Desmo: For min del, så syns jeg mc-kjøringer oppskrytt. Som det meste på detta forume
Jeg tulla bare litt Desmo, det er jo mye av det her inne ogDesmo wrote:Er nok en del som legger til både høyfjells- og ødemarkstillegg i utlegningene sine. Og kukkmåling v.h.a lengste, mest spektakulære og eksotiske MCturer er ikke meg. Men å tøffe hit og dit i et godt utvidet nabolag bare for avkobling er helt topp for meg med mitt ambisjonsnivå.ArcticTiger wrote:@Desmo: For min del, så syns jeg mc-kjøringer oppskrytt. Som det meste på detta forume
Meg på en japs igjen? Not bloody likely!!!!!! Heller burist resten av tiden som førarløyveinnehaver, da gitt.....ArcticTiger wrote:Trur du savner Mottor-sykkern, Desmo? Og får du deg en Honda, så blir det jo ikke myye skruingMen kanskje ikke myye kjøre-glede heller
Mekkern's Maskinering og Konstruksjoner A/S et co?mekkern wrote:Godt å se du får luftet deg litt Desmo.![]()
Ha... nå har jeg solgt en 900 custom og Hysa..
så nå har jeg bedre plass i garasjen jeg også.![]()
men Hysa kommer stadig innom siden det er en kompis av guttungen som kjøpte den.
han tok A2 men hadde ikke nok kr til A2 sykkel så han fikk Hysa billig så han har noe å kjøre med, og han og gjengen gasser rundt så en billigsykkel er nok ikke å forakte,selv om det bare er en 125ccm.
men når jeg får ryddet plass så kommer bror min med dreiebenk og fres-så det blir noe trangere igjen.
Litt vinn-vinn for brodern og meg, jeg får lettere tilgang på utstyret og bror min får bedre plass og et varmere sted å "låne" utstyret..
men han har jo tatt steget opp til semi proff 3-D printer så det blir jo ikke mye dreiing eller fresing lengre.
lurer på hva det blir for prosjekt til vinteren..