Filmen var sabla god, og kom med en god del poeng på en måte så til og med jeg fatta de... Så var det det med pjaksisen da

Lover å komme på freshe dekk.Palma wrote:Da er planleggingen i gang for den store happeningen på grus i 2019.
Kom gjerne med innspill så vurderes de i planleggingsfasen fremover.
Den filmen var faktisk sjokkerende bra... veldig forklarende for min delkvase wrote:Ut i fra underlaget som er på visse områder i området kan en slik øvelse rundt det med å kjøre i løs grus være av interesse muligens.
- så en del av det underlaget opp i retning BmWilly
[youtube][/youtube]
Om jeg får klarert situasjonen hjemme slik at jeg får meg en uke fri i denne perioden så hiver jeg meg meget gjerne med på litt TETtshansen wrote:Jeg har naturligvis hvertfall en uke fri til denne turen neste år! Lurer på å legge inn tet i forkant eller etterkant av grusturen om noen vil hive seg med
Da blir det en date! Jeg ordner trangt telt og duftlysPål wrote:Om jeg får klarert situasjonen hjemme slik at jeg får meg en uke fri i denne perioden så hiver jeg meg meget gjerne med på litt TET [emoji16]tshansen wrote:Jeg har naturligvis hvertfall en uke fri til denne turen neste år! Lurer på å legge inn tet i forkant eller etterkant av grusturen om noen vil hive seg med
Sent fra min H8324 via Tapatalk
Ja, nå er ikke det tatt opp til seriøs vurdering av arrangementkomiteen, det neste blir vel at noen kommer på EL-sykkel fra BILTEMA!!!Ask wrote: Siden det ikke er noe forbud mot en 125cc.........
Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
Trangt telt høres koselig uttshansen wrote: Da blir det en date! Jeg ordner trangt telt og duftlys
Nå så vi ved hoppbakken at han feiger ut når det virkelig gjelder, så det der tror jeg du skal belage deg på at det ikke blir noe av PålPål wrote:Trangt telt høres koselig uttshansen wrote: Da blir det en date! Jeg ordner trangt telt og duftlysDuftlyst er vel strengt tatt nødvendig i et mannetelt for å nøytralisere den naturlige tilførselen av gassene nitrogen, karbondioksid, ammoniakk, hydrogen og metan, også kalt flatulens, blir tilført teltet.
![]()
Når du stiller med ovenstående så er det vell bare musikk igjen, så da kan jeg fikse noen tonerfra Simply Red med if you don't know me by now så får vi det garantert koselig nokk
https://youtu.be/zTcu7MCtuTs
Ja slår du nedi en gang med den der blir det fort fri eksosAsk wrote:Ja såg den hardcore turen i går og det kan bli utfordrende om det er vått. Spørs om jeg ikke må forsøke å få til noe med hjul fra en crf 100/125. Er jo også en liten utfordring i ny og ne med bakkeklaring. Men har jo klart noen ganske utrolige skogsstier slik den er i dag også.
Siden det ikke er noe forbud mot en 125cc så melder jeg meg på for neste års grustur [emoji108] Er jeg heldig har jeg fått kloa i en ny tungsykkel, visst ikke så blir det artig med Grommen. Er full on adventure den etter juletider.
Sent fra min SM-G965F via Tapatalk