og...tror jeg kjøper slik oppblåsbar på Biltema............sittepute....

@Intruder:intruder wrote:Min gode Gielas...mitt forslag er gjennomprøvd... UTEN bleier , ...men det videre forløp vil jeg ha for meg selv...programmet er ikke egnet for "barn"...som hallodamene sa i TV`ens barndom...og da ble vi gutta kommandert i seng...av en trollete far..da frydan seg...![]()
Vi ka ta det over en skummende sak når vi møtes i FinnskogenGielas wrote:@Intruder:intruder wrote:Min gode Gielas...mitt forslag er gjennomprøvd... UTEN bleier , ...men det videre forløp vil jeg ha for meg selv...programmet er ikke egnet for "barn"...som hallodamene sa i TV`ens barndom...og da ble vi gutta kommandert i seng...av en trollete far..da frydan seg...![]()
Om du finleser min posting vil du se at mitt ønske/henstilling var rettet til knutk...
Det ser jeg frem til!knutk wrote:Vi ka ta det over en skummende sak når vi møtes i FinnskogenGielas wrote:@Intruder:intruder wrote:Min gode Gielas...mitt forslag er gjennomprøvd... UTEN bleier , ...men det videre forløp vil jeg ha for meg selv...programmet er ikke egnet for "barn"...som hallodamene sa i TV`ens barndom...og da ble vi gutta kommandert i seng...av en trollete far..da frydan seg...![]()
Om du finleser min posting vil du se at mitt ønske/henstilling var rettet til knutk...