Som noen kanskje har registrert driver jeg og planlegger noe grusaktig i Sjusjøområdet i juni 2020...langt fra noe i størrelse med Palmas adventure....men et tilbud kommer kanskje nærmere snøsmeltinga folks !!

Mekkeren har gjort de fleste stuntene på denne filmen, det er verdt å merke segPalma wrote:Da er vi snart igang![]()
![]()
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=wSd6eJ7 ... 5pOMIc_rbA
[youtube][/youtube]
Veit ikke helt hvorfor, men jeg kom til å tenke på BusaTrond når jeg så denna filmentshansen wrote:Mekkeren har gjort de fleste stuntene på denne filmen, det er verdt å merke segPalma wrote:Da er vi snart igang![]()
![]()
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=wSd6eJ7 ... 5pOMIc_rbA
[youtube][/youtube]
Vi tar oppgjør når varene er leverttshansen wrote:Fy farsken jeg gleder meg stort![]()
Det nærmer seg, bare 3 vakter igjen på jobb
Ønsker du pengene inn nå i forkant eller der oppe?
Nå må du skjerpe deg Trond! Detta går ikke an. Men du får muligheten igjen neste årTrondgv wrote:Jaa, så gikk det til hel... i år også. Ferien/avspaseringen min er over den 22. august [emoji35][emoji35][emoji35]Jeg får trøste meg med en vestlandstur uken før..
Jepp, dette er rett og slett for dårligPalma wrote:Nå må du skjerpe deg Trond! Detta går ikke an. Men du får muligheten igjen neste årTrondgv wrote:Jaa, så gikk det til hel... i år også. Ferien/avspaseringen min er over den 22. august [emoji35][emoji35][emoji35]Jeg får trøste meg med en vestlandstur uken før..![]()
Det blir snart vurdert karantene ett år for at du har stått over for mange treff nå. Plassen din er allerede fylt opp, men du skal få muligheten igjenTrondgv wrote:Jepp, dette er rett og slett for dårligPalma wrote:Nå må du skjerpe deg Trond! Detta går ikke an. Men du får muligheten igjen neste årTrondgv wrote:Jaa, så gikk det til hel... i år også. Ferien/avspaseringen min er over den 22. august [emoji35][emoji35][emoji35]Jeg får trøste meg med en vestlandstur uken før..![]()
![]()
Neste år prøver jeg på ny.
Du er ikke aleine om å glede deg, dette blir fullt på høyde med "Den Store Sommerturen"tshansen wrote:Fy farsken jeg gleder meg stort![]()
Det nærmer seg, bare 3 vakter igjen på jobb
Ønsker du pengene inn nå i forkant eller der oppe?