Størrelse messing er det ikke mye som skiller

Like stor som min, og faktisk litt ‘breiere over skuldra’Busa Trond wrote:"Jagu ern stor den lille sykkern"
Det var nok ikke meg, jeg har ikke vært ute på MC i dag. Har blitt familietid. Men ser dere har hatt en fin tur.ojda wrote:Blei en flott vår-runde på 30 mil idag, sammen med Geir og det nye transportmiddelet hans
Undres om vi ikke passerte JRO i Lågen-dalen i 15, tia?
Godt å være igang igen
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
JRO wrote:Det var nok ikke meg, jeg har ikke vært ute på MC i dag. Har blitt familietid. Men ser dere har hatt en fin tur.ojda wrote:Blei en flott vår-runde på 30 mil idag, sammen med Geir og det nye transportmiddelet hans
Undres om vi ikke passerte JRO i Lågen-dalen i 15, tia?
Godt å være igang igen
Sent from my SM-G930F using Tapatalk![]()
![]()
Gir dette bedre lyd på mine ører og tror du Ojda? Jeg Har vel halve senan dinojda wrote:Pakke i posten i dag.
Dævven for en lyd![]()
[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200423/ccaa7f056ff31f7f8ae0992e7a5c8081.jpg[/img]
Palma wrote:Gir dette bedre lyd på mine ører og tror du Ojda? Jeg Har vel halve senan dinojda wrote:Pakke i posten i dag.
Dævven for en lyd![]()
[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200423/ccaa7f056ff31f7f8ae0992e7a5c8081.jpg[/img]
Sent fra min SM-A405FN via Tapatalk
Når vi først snakker om god hjelmlyd da vil jeg nevne Jurg Jeclin sine Jaclin Floatt (som jeg har hatt i mitt tidligere eie[emoji16]ojda wrote:Pakke i posten i dag.
Dævven for en lyd![]()
Lite hendig i regnvær daGeirHellwigPedersen wrote:Når vi først snakker om god hjelmlyd da vil jeg nevne Jurg Jeclin sine Jaclin Floatt (som jeg har hatt i mitt tidligere eie[emoji16]ojda wrote:Pakke i posten i dag.
Dævven for en lyd![]()
Dog en smule luftig og ikke godkjent etter dagens krav....
Sent fra min mobile telefon via Tapatalk
Først av alt, jeg bestilte 9/3, og fikk de her om dagenKant1 wrote:Og hva synes så herren om de nye hjelmhøytalerne sine?
Du har vel fått testa de noen mil nå?
Venter spent på mine.... hva var leveringstiden?