260 kilometer tur Elverum-Kongsvinger-Skarnes i dag...slett ikke verst...
Skrev nettopp rapport jeg...

go hælj kara....
Godt å se at du tar vare på Velte-petter! Men du kan hilse ham og si at han er sterkt savnet på Toten.Jørgen wrote:En liten hilsen fra din gamle sykkel.
Alt er vel - den blir godt tatt vare på. Bor på Hamar nå, så hvis du er på denne sia av Mjøsa får du stikke innom![]()
Vet ikke om jeg har oppdatert her siden jeg kjøpte den, men det skulle man tro jeg har gjort?
Uansett, fikk ordnet bensinlekkasjen ved å slaglodde rundt braketten i bakkant på tanken. Svakhet på ståltankene, sa Løvaas. Nye drev og nytt kjede, nye registerreimer, nye clutchplater og clutch-hub, tennplugger samt oljetrykksgiver. Utover det får den ny olje og oljefilter hvert år. Blir å ta ventiljustering på høsten, tenker jeg.
Har ikke gjort noen endringer på den - den var riktig da den forlot Lena.
[img]https://i.imgur.com/hz4gaAR.jpg[/img]
Da må museet være åpnet igjen. Dem er coronastengt.intruder wrote:Tenkje je kæinnskje ska gjøra Mjøsa rundt i løpet av uka...
Fint vær her også...men blåser.Kjørte en tur i sted og da gikk det et regnel utved Skreiafjella såg je..![]()
Denna innsjøen dom kæille Mjøsa
med vatten det lukte fjøs ta..
hva sier du til en forumtreffseanse på Gardermoen utpå litt med deg som guide ?...
Var tælahiven fæl over Trevassåsen? Det var en av veiene jeg unngikk å kjøre tidlig i sesongen. Eller har dem utbedret krøtterstien? Husker en gang jeg kjørte Ducati over der. Da var dekkene nedpå i annenhver dump........ Var litt sportslig stiv i understellet den italienske.intruder wrote:I går kjørte jeg på di side av Innlandet:: Trevatna-Fall-Brandbu- hjem...ble 220 km
Kjempefine veier !
var innom GMS og hadeland Multisenter ((Harrlipusjer)
Ble sliten....gamle kæiller borde sitta heme meine nå je...tja
burde kanskje hvile litt mer innimellom![]()
og Ducatien du hadde...prima vare sekunda ikke...............sitat Bør B