I går var jeg på tidenes grill party ! Pøkkmannen ringte for å få hjelp med å bytte slange og regulator på grillen sin. Full utrykkning så klabert. Kom from og viste det seg at han ikke hadde fastnøkkel så reiste hjem og hentet verktøy kassa. Dem gamle av og den nye passet ikke, for stor dim på koblingen på grillen. Pøkk mannen inn i kareten og så gikk turen til Plantasjen hvor han hadde kjøpt delene. De kunne ikke ta retur siden forpakningen var åpnet. Utrykkningskjøringen fortsatte videre til Jernia som hadde riktige kuplinger. Pøkk mannen var rimelig fornøyd når gassflaska var koblet til grillen. Gikk dårlig å fyre opp for gassflaska var tom. Utrykkningskjøring igjen for å få ny gassflaske.
Og så, under over alle under, Pøkkmann grillen virket og han skred veldig fornøyd inn på kjøkkenet for å hente grill maten han skulle ha til middag

Så flott tenkte jeg, 60 km tullebukk kjøring gjør ham sikkert gladere når han gir fra seg Pøkken til høsten

Så dukket Pøkkmannen opp igjen med en tallerken med 1 wierpølse på som var hele grillmiddagen hans

Tidenes party, han hadde 1 boks Solo også.

Sånn som jeg gleder meg til å herje rundt med de 3 arveløse bare jeg blir littegranne eldre