Hm, i de indre gemakker på OF. henger det en plakat over 1% klubbene og deres unike eller spesielle kjennetegn. Kunne ikke se at Prison Motorcycle Club var en av dem. Men dog jeg har en uggen følelse av at denne klubbens medlemmer har en del å gjøre med noen av medlemmene til disse 1% klubbene.
Geirhell wrote: ↑12 Apr 2021 23:19
Hm, i de indre gemakker på OF. henger det en plakat over 1% klubbene og deres unike eller spesielle kjennetegn. Kunne ikke se at Prison Motorcycle Club var en av dem. Men dog jeg har en uggen følelse av at denne klubbens medlemmer har en del å gjøre med noen av medlemmene til disse 1% klubbene.
Ja, Geirhell det er nok noe samrøre her som du må sjekke ut.
Mange bekymrede kjørekompiser på Gautes Pølsetreff ba pent om tilbakemelding på Helene GS sine inkontinens-problemer
Hun har nå vært til behandling hos Doktor på MC-Oslo å fått rettet opp i defektene
Ashland våget å stille en foreløbig diagnose ved å plukke Helene i skrittet å smake på sekretene
Å det skal han ha! FULL POTT Oljelekasje fra løst oljefilter (ingen dobbel pakning)
Sykkel tilbakelevert nyvasket (det trengtes)
Med en regning på 0 kr
Klar for tur til helga
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
ArcticTiger wrote: ↑29 Apr 2021 20:21
Løst oljefilter? Her lukter det slørrv ved siste oljeskift Godt du fikk det årna før det ble tomt for olje da
Helt enig Gaute
Med drøyt 300 mil siden service er det vel ikke andre en service-mek man kan bebreide.
Men med upåklaglig oppfølging i efterkant tok jeg ikke på meg den morske maska
ArcticTiger wrote: ↑29 Apr 2021 20:21
Løst oljefilter? Her lukter det slørrv ved siste oljeskift Godt du fikk det årna før det ble tomt for olje da
Helt enig Gaute
Med drøyt 300 mil siden service er det vel ikke andre en service-mek man kan bebreide.
Men med upåklaglig oppfølging i efterkant tok jeg ikke på meg den morske maska
Helt enig.
Det er menneskelig å feile. men guddommelig å tilgi
ojda wrote: ↑02 May 2021 14:39
Litt kalt ja, men det hjalp når det slutta å snø
20210502_143740.jpg
Er du på tur over fjellet? Kos deg på tur.
Neida, det ble Seljord - Rauland, Haukli og nordover igjen, men det ble jaggu kaldt nok
Snødde ganske overbevisende en liten stund også, men det har vi vel vært med på før. Eller
Blei 55 mil, så jeg våger å friskmelde ræva med tanke på mc-kjøring
FB_IMG_1619984445825.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by ojda on 03 May 2021 01:43, edited 1 time in total.