I en litt amper samtale med ham på mail innrømmet idioten at han aldri hadde vært der og sett på forholdene....

Rådmannen ble ikke videre blid da dette kom for dagen ....så nå er skikkelig årntli skilting bestilt fra Veguvesenet.........

For å sitere "landsmoderen" (AKA Gro (som)Har(et)Lem Brautland(et i stykker)) - "Det er typisk Norsk å være god". Ja Norge utmerkerker seg spesielt i idrettsgrenene "utredning" med undergruppen "konsekvensutredning" og "konsulenttjenester". Absolutt uovervinnelige og ubeseirede verdensmestere i nevnte idrettsgrener.
Det var ille. Men, det ligger flere delesykler på blocket.se , bla en motor som hevdes å ha gått kun 950 mil, til 6900 SEK. Antakelig bedre og billigere med byttemotor enn reparasjon(?) Lykke til.intruder wrote: ↑08 May 2021 22:13 Ikke greit å være MC-klubbpresident om dagen....til tross for berømmelse i vide kretser etter bred omtale i MC-avisas julenummmer![]()
I går låste bakhjulet seg...råden sa min utmerkede reparatør på MC-service Vang....
Om andre synes Intruder 1992 er noe forbanna ræl så er den for meg en god venn i 17 år. ..så![]()
Vraker jeg den monner det lite i lommeboka...null og niks
I form innbiller jeg den kan være verdt 20 000....om jeg selger den
Repareres den for 20 000 kan jeg i min enkle verden ha en sykkel som ellers er OK
Resultatet blir også da ...20 000 inn...20 000 ut ...null og niks i portemoneen lell
Kjøper jeg en brukt sykkel til 20 000 blir jeg i de fleste tilfelle eier av noe ræl mye verre enn Intruderen
Så sannsynligvis blir det reparasjon........jeg blir fortsatt å finne " on the road "
og dere får holde ut med meg ei stønn tell
.....
Du har nok bedrevet for mye bakhjulskjøring på høyt turtall, de motorene der tåler ikke sånn villmannskjøring.intruder wrote: ↑09 May 2021 09:46
Oljetom tror jeg jeg garantert det ikke er....mekker-Per på Mc-service Vang er samvittighetsfull og påliteligså den saken er nok i orden !![]()
Han har nok husket olja....er iallfall uaktuelt å engang antyde han ikke har gjort det.
Intruderen har heller ikke brukt nevneverdig olje og oljesøl på garasjegulvet har vært null og niks....
Utdrag fra følgende annonse https://www.blocket.se/annons/vastmanla ... s/95490078 , under: