Joda mulighetenes år 2021 ser dårlig ut når man sitter å gnager på et bein til slut for en dum tittel.
Rart at man snart har bedrevet med et salgs i 4 måneder uten at en har satt sin fot her for en titt engang -
Joda nå er prisen på det samme som en brukt standard Yamaha T7 som har gått 10 000.- Fy Fabian som Pippi Langstrømpe sa.
min annonse https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=215907881
T7 har blitt solgt ja ja sånn er det
Jeg skal vel fortsette som en god samaritan for alle slasker fremover
Agderposten 4 mai2021 -MC Ravnene.jpg
-
Konkursens vei
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
intruder wrote: ↑04 May 2021 15:26
MC-huset Nydal gir tilbud om en ønsker å selge brukt MC.......
alt fra 2010 er aktuelt
Du kan jo ta kontakt med dem....Ludvik eller Rune er innmari ålreite karer...dessuten har de en yngre kar som er " lærling " på salgso mrådet også !
Ta kontakt....blir det noe kan du jo ta en tur oppom slekta i Mesnali også !
PS :: Motorspeed på Lillehammer er jo KTM-forhandler !
Har bare 1 mc kan ikke parkere den i helgen og i perioder ingen bil her heller - Så her går det i det stille for tiden men minimalt aktivitet som koster noe.
intruder wrote: ↑04 May 2021 15:26
MC-huset Nydal gir tilbud om en ønsker å selge brukt MC.......
alt fra 2010 er aktuelt
Du kan jo ta kontakt med dem....Ludvik eller Rune er innmari ålreite karer...dessuten har de en yngre kar som er " lærling " på salgso mrådet også !
Ta kontakt....blir det noe kan du jo ta en tur oppom slekta i Mesnali også !
PS :: Motorspeed på Lillehammer er jo KTM-forhandler !
Har bare 1 mc kan ikke parkere den i helgen og i perioder ingen bil her heller - Så her går det i det stille for tiden men minimalt aktivitet som koster noe.
Stå på Kvase, plutselig så dukker det opp en kjøper skal du se.
Problemet er at trygda ikke rekker til så mye så lenge jeg betaler lån-forsikring på 2 mc er å i tillegg har alle de andre tinga - tipper jeg sitter med en romslig økonomi på 2600 kroner igjen etter alt som skal betales er betalt.