Stell pent med Intruderen, det forplikter siden du har oppgradert den til Ånkli Flått Pollti Moped !
Skruzukien var et profft gjennomført bomkjøp til Pollti bil å være forresten. Det begynte godt med EU godkjenning uten bakbremser og manglende refleksvest og varsel trekant som fikk HG til å protestere vilt. Så da fikk den nye bremsepumper,bremsesko og litt annet iform av bakhjulslager og litt annet. Brekket satt bom fast og var ikke å rikke så hele sulamitten måtte ut og rengjøres og smøres opp så virket det og. Litt nederlag ?
Alt av drivaksel mansjetter var nytt på den så da bestemte jeg meg for å skjemme den bort med olje og filter og det gikk veldig bra. Da ville den ikke starte etterpå så bortskjemt og storforlangende var den blitt. Luftfilteret var nesten pottetett og AC luft filteret hadde aldri vært byttet så da var det tilbake til Mekonomen. Igjen. Men den var så fisefin på det at den fremdeles ikke startet så da gikk ferden til Mekonomen atter en gang for nye tennplugger men like fordømt så startet den ikke og nå var det ikke lys på dæsjbordet engang. Pokkers møkkabil tenkte jeg og ladet batteriet som så sånn passe Jønsstjerne Tvilsomt ut, men den var fremdeles dauerer enn en ansjons. Ut med batteriet som antagelig var orginal batteriet fra 2009.
Tilbake til Mekonomen igjen og der ble verdens dyreste 45AH batteri kjøpt og når det var montert da startet møkka.
Ut på prøvetur og alt virket inkludert AC. HG blei så lyrisk over den at den ble konfiskert der og da etter at hun hadde støvsugd den, vasket den inni og pusset rutene.
Og her står jeg fremdeles uten ånkli Pollti bil etter at Matizen ble levert til høgging... Men nå får jeg ihvertfall ha A-lFaen ifred mens jeg ser etter noe loslitt og mishandlet på 4 hjul.