Nå skal du høre.....
kjøpte en juleøl alkoholfri og vet du hva .....boksen var rund og metallisk i smaken....ingen højdare da men...
men sylta fra Nortura på Rudshøgda var god og likeså Gjøviklæfsa....
fortsatt god juleoppladning....buon natale in carica,som spaghettifolka på Dukkati å seie
intruder wrote: ↑12 Dec 2021 11:15
.............
kjøpte en juleøl alkoholfri og vet du hva .....boksen var rund og metallisk i smaken....ingen højdare da men...
...........
Da vet vi hvordan boksen smakte....... Hvordan smakte innholdet?
Bryggerimester Guttorm Gran hos Grans bryggeri fyller 78 år i dag ....det googlet jeg meg fram til helt alene "
@knutk
han har vunnet mange øl- og colakriger så jeg finner faktisk grunn til å takke ham for innsatsen,vi trenger noen til å stille opp mot Kokko kola osv..
og øl er øl for meg knutk,med mye hodepine i minne er jeg relativt lavt i terrenget nå
intruder wrote: ↑12 Dec 2021 11:15
Nå skal du høre.....
men sylta fra Nortura på Rudshøgda var god og likeså Gjøviklæfsa....
fortsatt god juleoppladning....buon natale in carica,som spaghettifolka på Dukkati å seie
Her i denna tråden skal det KUNN drekkes Vørterøl, Intruder
intruder wrote: ↑31 Dec 2021 16:57
Så hever jeg glasset med vørterøl og ønsker min gode kamerat i sønderled godt nytt år og jeg håper vi sees igjen i 2022 !
Ja Godt Nyttår Inntruder! Stas med en Vørter på Nytt-års-kvelden
Og idag solgte Multi-Langern sykkern min, det var en i Stavanger som så gagn i den sa han. Og ja, det har vært en god sykkel, så han får nok noe morro på den.
Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet til det våres i bakkane, og det er på tide å fyre opp Pølse-kokern og V4 Peiks-Pikken
Detta blir nok et trekkplasker om vi uttpå sammarn skal prøve bedåre Hubbard J 87 ----jentene,den nye kyllingrasen te n Reitanuttafor Rema 1000 i forbindelse med Sjusjøentreffet til sommeren..