(Mark my words) ojda sine, altså

(Mark my words) ojda sine, altså
Slenger meg på Gautes gratulassjon jeg Arne......kos deg masse !!ArcticTiger wrote: ↑24 Apr 2022 22:55 Grraattttlere med Små-Håndan Ojda! Fikk du drattn på JuletDet ser jeg Gutta nede på Bennsern her i Ænnebu holler på med!
Vakker ja, jeg hadde jo tilogmed greid håret
Takk for det Jarle.
Takk for det, og takk for at du stikker i forveien å samler opp fartsbøtene
Takkfordet
Spiritofwinter wrote: ↑25 Apr 2022 17:51 Gratulerer med ny morosykkel Ojda.
Etter å ha hørt på Snikkeren noen turer med lignende kjøretøy så er jeg spent på å høre hvordan du føler det etter en stund.
Takk for det, jeg gleder meg veldig til å få prøvet den litt mer på ugjevnt terrengRoargutten wrote: ↑25 Apr 2022 06:59 Gratulerer med ny sykkel på tunet, fikk prøve en slik selv i fjor høst. Veldig morosom sak på grus og smale stier.
Sjekka du prisliste samtidig?knutk wrote: ↑27 Apr 2022 10:50 Eh... Kanskje litt sent å spørre nå, men når man henter opp data blad på de små Honda syklene, så får man følelsen av at tallene matcher KTM 690 Enduro, med ett unntak. Motorytelse...
Når man ikke skjønner bedre sitter man igjen med følelse av at med samme vekt og dimensjoner kan man velge mellom 27 hk eller 75 Hk.
Nå har jeg levd lenge nok til å vite at verden ikke alltid er som man tror, og flere oppgående mennesker med gode lesekunnskaper har vitterligen valgt 27Hk.
Hva er greia?
Er det noen som kan opplyse en forvirra Vestlending?
Takk for et oppklarende svar @Ambro.Ambro wrote: ↑27 Apr 2022 11:04 Kan kanskje ha noe med KTM sitt frynsete rykte ang kvalitet (i motsetning til Honda), og prisen som er det nær dobbelte på en 690 Enduro R (141.100kr) kontra en CRF 300L Rally(79900kr).
Når dette skal dras ut i skogen og 27HK flytter mer enn nok (fordi Honda ser ut til å ha en faktisk godt planlagt girkasse ang 1. og 6. gir så må jeg si at jeg selv vurderer Hondaen, kontra en eldre 600cc maskin som så langt har vært planen min.
Lettere å dra på grustur med noe som ikke gjør så vondt for lommeboka å dette med![]()
Det er som Ambro også skriver her, at girkassen på Hondaen fungerer meget bra i forhold til effekt, og det er egentlig ikke noe savn etter mere krefter når man kjører i skog/terreng. Det er kun om man ønsker å kaste grus mange meter bak seg at dette er et problem.knutk wrote: ↑27 Apr 2022 11:31Takk for et oppklarende svar @Ambro.Ambro wrote: ↑27 Apr 2022 11:04 Kan kanskje ha noe med KTM sitt frynsete rykte ang kvalitet (i motsetning til Honda), og prisen som er det nær dobbelte på en 690 Enduro R (141.100kr) kontra en CRF 300L Rally(79900kr).
Når dette skal dras ut i skogen og 27HK flytter mer enn nok (fordi Honda ser ut til å ha en faktisk godt planlagt girkasse ang 1. og 6. gir så må jeg si at jeg selv vurderer Hondaen, kontra en eldre 600cc maskin som så langt har vært planen min.
Lettere å dra på grustur med noe som ikke gjør så vondt for lommeboka å dette med![]()
Greit med tillegsopplysninger som aldri blir nevnt i Datablad.
@Roargutten, det var jo en himla forskjell på kiloprisenOg som halvt Sunnmøring har jeg stor forståelse for opplevelse/kr
![]()