mekkern wrote: ↑22 Jun 2022 08:53
Mine sykler er 1980-86-87-88-2019.
Funker hele sesongen uten noe pes.
Men når en overtar en eldre sykkel så er det som regel litt arbeid før de er "Gullegode"
Men jeg har en tendens til å "justere litt" på syklene uansett så ny sykkel gir også litt jobb- men ikke mye gamle synder som må fixes.
Joda, du har et poeng der

Håper jeg også kommer dit til neste sesong.
Med overhalt forgasser, ny framskjerm og forhåpentligvis opprettet midtstøtte, begynner vel denne også å være der den skal være. Da blir det mer forbruks- og slitasjedeler i fortsettelsen. Det ser jeg fram mot

Men regnskapet hittil er stygt ja, og hemmeligholdes for fruen...
intruder wrote: ↑22 Jun 2022 10:57
I 2005 kjøpte jeg jo Intruderen hos MChuset hvor innehaver Per Almestrand gikk god for at jeg ville få et relativt godt MC-liv med den til tross for mine totalt manglende viten om kjøretøyer.
Den tjente meg trofast til et eller annet i motoren klikka etter 115 000 km i fjor.
I mai i fjor ble det så Virago 750 gått 30 000 som jeg ble anbefalt av eier og driver Per Evensen på MCservice Hamar med fagbrev og rundt 50 år med olje under negla.
Hadde jeg kjøpt " usett av sleipe private " kunne nok mitt MC-liv disse årene ha vært " børjan på slutet " ....
Ja, det er vel helst det, at jeg ikke har hatt noen "Per" å kjøpe sykler av, men har kjøpt usett av ukjente...

Ser ut til du har to sykler som er og har vært snille, Viragoen har jo nesten ikke gått noenting, den kommer til å vare lenge ja.
Yamahaen har bare gått rundt 40.000 KM den også om jeg ikke husker feil. Men har mye trolig vært dårlig behandlet de siste årene før den kom til Norge fra Söta Bror i fjor vinter.