Kjøpte den faktisk. Det å få solgt en Ducati som hadde gått så "langt" (51.500km) viste seg å være så vanskelig at jeg ikke gadd å legge flere kilometer på den, ble kvitt den for noen uker siden, så tok den BMWen som er enklest å bytte inn i mellomtiden, en 2020 modell som hadde 11.500km på klokka når jeg henta den for 4 uker siden, nå har den 19000.
Savner MSen på sett og vis, men kommer nok ikke tilbake med summen av mine erfaringer som Ducati fører i 7 år, dog BMW starter ikke den neste biten av erfaringen på noen positiv måte...
Får ingen info om hvorfor sykkelen er forsinket, hvor lenge jeg kan forvente å vente (den var ferdig satt sammen i mai visstnok, og har stått i samme status siden da), jeg har masa det jeg kan på MCOslo, og de har i alle fall prøvd å snakke med importør som gir meg et standard bullshit svar.
Greit nok at krigen og covid og alt setter kjepper i hjulene på produksjon, men det å informere kundene dine om hvorfor et kjøp til nær 400k kr tar over 8 mnd å gjennomføre (bestilte i november) når de ruller ut nye sykler til forhandlere i statene, og folk som bestilte i februar har fått sin i Nederland (har jeg fått med meg via det internationale forumet), da må jeg virkelig si at mitt inntrykk av BMW har en kraftig ripe fra start.
GSAen er også like kjedelig som jeg fryktet, og dårlig ergonomi for min arm/bein/rygg lengde, men den funker fra A til B, skjønner godt hvorfor mange liker denne, jeg gjør det ikke.