Note to self: All tankevirksomhet ang hus oppussing bør begraves før de får grobunn
Det begynner pent med å bytte dører og vinduer fra 1967, å før enn vet ordet av det står enn midt i stua og lurer på hvordan ett problem skal løses sammen med mureren

Blir nok sikkert en ordning før neste sesong...
Tirsdag ble avsatt til å ta siste reis med XR´en og samtidig hente ny-gliset, selvfølgelig ble det påkostet både skum og høyttrykkpistol før levering av den gamle
20221011_113713.jpg
20221011_114423.jpg
En rask sjekk av km-telleren i Oslo fant jeg ut den hadde jaggu rullet 18.246km gjennom sommeren, jeg som følte den ikke hadde gått sååå mye

Etter 98.000km og 6år var det helt innafor med noe nytt, skal vel for øvrig innrømme jeg sjekket ett par ganger på vei innover att begge Dråpp-boxene satt på plass...
Ny-gliset leverte til det fulle, selv om det er guffent ute for tiden har det blitt ett par turer. Varme i salen er en ren pur lykke

Har vel ledd litt av de med varme både her og der, men etter å testet ut varme i salen er jeg solgt.
Ett par ting skal nok på plass før neste vår er her, men hva annet enn fornuftig mc-relatert netthandel er det å fordrive tiden med i mørketiden
20221013_172904.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.