Hvis dette blir bedre, så er jeg på rett vei

Svare får jeg om 5 timer

Jeg tror det var dette som skjedde med denne:Under-exposing or over-exposing can really cause havoc with the resin printing experience. Too long exposure will result in light bleeding and scattering deep through the resin material resulting in a loss of intricate details and dimensional inaccuracy. Too short an exposure will create an under-cure result. Under-curing can be identified by several factors such as layer delaminations in the middle of the part, serious loss or miniaturisation of intricate details, general poor model adhesion to the build plate, or the worst, the entire model falling off the build platform. This part would then get repeatedly squished into the bottom of the resin tank. This is a big problem as it can cause damage to the resin 3D printer, particularly in regards to the FEP sheet and LCD screen.
Nei for du må kalibrere sliceren mot resin, ikke printeren.
Jeg holder på litt i kulissene, men er snart tom for resin. Sparer den siste skvetten til jeg får svar fra Elegoo. Fire nye flasker er på vei og kommer neste uke en gang.Roargutten wrote: ↑27 Aug 2023 13:08 Jeg tenker også at det vil lære lurt å gjennomføre en kalibrering.
Beundrer din utholdenhet
Så absolutt. Jeg tror FDM er enklere å ha med å gjøre hvis man skal printe bokser. Men det betyr ikke at det ikke skal funke med resin printer. FDM er som nevnt uansett helt uaktuelt for min del.